• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • muggles

Loofagurkor visste inte jag heller - däremot Tartiflette faktiskt. Kan bero på mina x antal alpresor. Meerlust lät intressant! Gillar ju kraftiga viner från SA.

AM: kan du inte dekl redan nu då? Jag funderade på att göra slag i saken i helgen men sedan tänkte jag att jag kanske borde kolla av att uppgifterna stämmer och då behövde jag ju leta upp lite papper... och så blev det inte av. Men eg vet jag ju att uppgifterna stämmer för de har väl bara slussats mellan olika datasystem, så det är ju bara formalia.

• muggles

Igår var jag inne på 9:e dagen med rött men idag verkar det äntligen ha avtagit, tror det är min längsta mens någonsin faktiskt. *intresseklubben noterar*

Undrar vart Cicci tagit vägen? Hon har inte varit inne på några dagar nu.

• BrudSommar2006

Nu har jag sparat ner det där tartiflette-receptet från wikipedia, det lät ju jättegott! Vet inte om man får tag på just den osten här men annars får det väl duga med någon annan vitmögelost. Har ju aldrig provat det "på riktigt" så jag kommer väl inte att märka skillnaden. Nu när jag hittat vego-bacon från hälsans kök öppnar sig en helt ny bacon-värld för mig. Maken tycker inte att det är som vanligt bacon men vad bryr jag mig om det, jag tycker att det är gott!

• muggles

Lappis: jag kan förstå om aku vill veta din temp och din tant och så men - avföring?! Vad vill hon veta om den? Har det med leverstatusen att göra???

• BrudSommar2006

Jag fattar förresten inte hur ni kan vara så intresserade av sex när ni har ÄL, jag får ont i magen, känner mig risig och vill helst ta en tablett och gå och lägga mig och det gäller inte bara nu när jag faktiskt är sjuk.

• BrudSommar2006

AM, Karlaby Kro ska jag lägga på minnet, dit vill jag! Synd att det är så långt att åka bara, kanske inget man orkar ge sig på en helg med barnvakt, hm.

• Lapinette

BS - i en bra ostdisk finner du ofta Reblochon. Den är rund.

muggles - hon vill veta ALLT! Typ om jag är varm/kall, hur mitt hår känns, när jag brukar få finnar, om jag har PMS samt avföring/färg på mens etc.

• nennesjuttioåtta
    muggles skrev 2009-04-01 15:58:10 följande:
    Är det ingen annan än jag som blir pilsk av solsken och värme??? (Dock inte nu menar jag, så varmt är det ju inte. Men om man typ är utomlands och det är 30 gr så kan det hetta till mellan benen - på mig iaf
    Hahah! JOOOOO!
  • muggles

kängu: MUMS i Gbg (S.Larmgatan) kör en garage sale där de rear ut en massa på utförsäljning den 4/4 (tex mammajeans). Tips...

• Frejis

Mm, jag instämmer BS

Att ni är så intresserade av sex här inne kan jag förstå på ett teoretiskt plan *rättar till mina virtuella glasögon* men om det fortsätter så här som det är nu kommer jag inte att veta vad det är inte för att jag har något intresse av det heller, med bubblig och ond mage som känns gigantisk på kvällen (värre blir det nog, det här är bara början Känner som en bidrottning som äter upp hanen efter befruktningen.

Men sedan... hm, ska jag vara optimist och säga att pumaFrejis kommer att träda fram bland nappflaskor, kräk och bajs?

Sorry för eftermiddagshumöret - har precis blivit klar med en del av de urtråkiga uppgifterna till skolan. Och fått hem mitt anställningsavtal. Har tänkt jobba till sista september, hua!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare