• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta

fru AM skrev 2009-04-01 15:45:57 följande:

Nej du får leva ett tag till - det vore för misstänkt att slå till nu
    phhhiiuuuuuhhH!
  • fru AM

Förresten - har fått återbesök 21 april, då ska de känna efter om jag är "mogen" för igångsättning! Kanske kanske blir det bebisleverans 22 eller 23 april då! Eller veckan efter!

• Lapinette

AM - vem fasen hade inte tyckt det? 9 pepparkvarnar och 15 loofa-gurkor... vad är det??!! Själv fick jag en härlig min när jag smugglade med mig svärmors tartiflette. De skrattade gott när jag var tvungen att förklara vad jag hade med mig.

nenne - akup sa inte så mycket utan bläddrade i sin papper antecknade det jag sa om min sistnämnda mens, avföring och temp ... visst låter det trevligt??!!! Hon hade missat att vi allihop tar tempen 1 timma för tidigt denna vecka.

• fru AM

Bara tre veckor kvar! Galet! Nu måste jag ut och posta min begäran om uppskov med deklarationen. Har inte lust att hålla på med det just i BB-tider.

Ses!

• Lapinette

Barcelona ... en så där 2 månader sen sist!

AM - 21 april ... men det är ju supersnart!!

• fru AM

Lappis: loofagurkor - såna där raspiga långa beiga gurkor som man kan skrubba sig på ryggen med ... Finns typ på Body Shop. Men MYCKET billigare i Istanbul (och väger luft)

Men vad är Svärmors Tartiflette (låter riktigt snuskigt!)???

• nennesjuttioåtta

Am
    Jädrar vad tiden går fort! Du plussade ju nästan nyss!

Lappis
    ah, jag slipper berätta om avföring och mens iaf.

• nennesjuttioåtta

AM
    jag vet vad det är, hahah men 15 (FEMTON!)!

• nennesjuttioåtta

Lappis
    fast jag tror även denna gång att du kör the real stuff och min aku är liiite mer avancerad än min förra men hästlängder efter din i att ordna mirakel. :-s

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare