• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta

Ore
    hahah redan, ojojojojoj det kommer att bli en lång väntan till november. Men rolig för oss!

Lappis
    mmmmm *sniffsniff* Hemma!

• fru AM

Nenne: vill de bo i hyrstuga eller på b&b, eller hotell?

Apropå förvirring: en gång när jag varit uppe mitt i natten för att kissa skulle jag smörja in händerna efter handtvätten ... På morgonen insåg jag att det inte var handkräm jag använt, utan brun-utan-sol ... Riktigt orange blev det ... Ridå!

• nennesjuttioåtta

Am
    nej, den hade jag inte sett. Perfekt! (insåg att mitt förra inlägg lät väldigt otacksamt, det var ju självfallet inte meningen)

• Ore

Glad att kunna roa er litet

Och jag är också glad att jag inte rakade bort fel hår, hade sett litet lustigt ut... Såååå förvirrad vill jag helst inte bli

• fru AM
    nennesjuttioåtta skrev 2009-04-01 14:37:17 följande:
    Amnej, den hade jag inte sett. Perfekt! (insåg att mitt förra inlägg lät väldigt otacksamt, det var ju självfallet inte meningen)
    Äsch!
  • nennesjuttioåtta

AM
    Jag vet inte, B&B tror jag de skulle gilla mest. PWAHAHAHA! LOL! Fick du bort den färgen sen?!??!

Jösses, man kanske inte ska sträva efter att bli gravid, jag som redan är förvirrad som en harkrank.

• Page

AM, fattade du vad det var för fel på händerna? Du sökte inte på alla möjliga hudsjukdomar?

• fru AM

Brun-utan-sol-händerna fick jag leva med ett par dagar (just då sommarjobbade jag på Djurgårdsfärgan, vilket innebar att jag satt i en kur och sålde biljetter och mest alltså visade upp ... HÄNDERNA. Typiskt! (och jag var INTE ens gravid denna gång)

B&B! Letar!

• Page

En (ogravid) kompis tvättade ansiktet med nagellacksborttagning. Det var inte så tokigt i alla fall enligt henne.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare