• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Ore

På maken bara, BS!!! (Även om man kanske inte känner sig som sexigast under förkylningstider)

• Page

BS, men tänk vilken rolig historia det blir att berätta för barnen om det tar sig!

• Telemarkgrrl

AM, du är så söt med dina tips. Jag har ingenting emot att gå på träning med russin men jag vill nog ha lite privatbesök först för att få tips som gäller just mig. Nu har jag iallafall fått en tid i början på maj på Sabbatsbergs ryggcentrum. Och förhoppningsvis hör det stället av sig som tog mitt namn och nummer och bara hade tre veckors väntetid.

Lycka till i kväll, BS!

• Liten med Mindre

JAAAA - fram för att BS ska bli med Prosit!

Grattis till fin böj. De kommer ju som bekant alltid vid bästa tillfälle.

Ni får väl ta var sin redbull och näsdroppar och köra igång...

AM - jag har inte delat rum med mer än en av dem, och han blev inte uppsagd förrän han flyttat till annat rum... så det är ingen hjärnskada pga gröna ångor inte. Kanske dras jag till människor med attityd? Fast någon jätteattityd hade nog inte rumskollegan?

Märkligt är det i alla fall.

• fru AM

Men Telis: det är klart man går på privatbesök först och får ett träningsprogram utformat ... Det är sedan man släpps ut bland russinen!Star Jumps 2Exercise Bike

• Telemarkgrrl

Haha, jahaaaa! Jag tror det var sån där gruppträning för pensionärer (och oss som känner oss som såna).

• Ore

Apropå träning och så, igår kom jag fram till att så mycket blod som verkar vilja gå till min mage när jag springer så kan inte pyret där gärna drabbas av syrebrist, även om min puls går upp emot 170 och strax över...

Så min plan är att testa att tävla på söndag. Det finns ju litet annat som kan störa. Illamående, bröst som ömmar när man springer, molvärk och liknande har en tendens att dra uppmärksamhet från nödvändig kartläsning. Så jag behöver litet "skarpt läge" för att se hur det funkar i praktiken. Kan jag inte fokusera är det ingen idé att ens fundera på att tävla, som jag ser det. Har bara totalångest för att jag sänker laget genom att inte vara med, men riskerar att sänka laget om jag är med och inte kan prestera...

• Page

Vädret är helt osannolikt fint här i hålan. Jag borde ta mig till kolonin och rensa, men ju mer sol det är desto tröttare är jag. Gääääsp...skulle kunna sova lite middag nu.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare