• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Liten med Mindre

Idag har jag fått en ny kollega på rummet. Måste vänja mig att inte sitta ensam. Slut på smygfisandet...

• Fru E

Liten-men så länge de inte luktar så är det ju lugnt

• Liten med Mindre

EA - smygfisar luktar väl alltid...

Saknar min tidigar kollega som jag delade rum med för länge sen. Vi hade alltid nåt kul att diskutera, som i och för sig inte rörde jobbet.

Undrar förresten varför de jag trivs bäst med av kollegorna är de som blivit uppsagda från företaget pga personliga skäl? Undrar om det är farligt att bli snackis med mig?

• fru AM

Telis: Jag gick förut på Röda Korset för sjukgymnastik - tyckte det var riktigt bra! Om man trivs med en massa gamla russin som tränar samtidigt ... Ligger uppe vid Östra Station/Tekniska högskolan:
    www.rks.se/SjukgymnastiskbehandlingBass%C3%A4ng,10406,0.html

• fru AM

Vill tillägga att JAG trivdes med att träna tillsamamns med russinen ... De fick mig att känna mig så ung och rask! .-)

• fru AM

Liten med Mindre skrev 2009-04-01 13:10:32 följande:

Undrar förresten varför de jag trivs bäst med av kollegorna är de som blivit uppsagda från företaget pga personliga skäl? Undrar om det är farligt att bli snackis med mig?
    Underligt samband! Har det med smygfisarna att göra?
  • BrudSommar2006

Så lustigt, fick böj på ÄL-stickan idag, på dag 14, har aldrig någonsin haft en cykel på 28 dagar, kan det vara ett aprilskämt tro? Det måste väl vara för att vi båda är sjuka och jag har gyn-tiden inbokad för att reda ut varför jag inte har någon ÄL. Nu kommer han väl att se att jag faktiskt har ÄL och så blir det adjöss med den utredningen. Nåja, vi blir väl tvungna att få till det ikväll i alla fall trots att vi hostar och snoret rinner, vad mysigt det kommer att bli. Trots detta klagande är jag ju så klart glad för böjen, tro inget annat!

• BrudSommar2006

Insåg just att deppa ihop kommer att sammanfalla med semesterveckan på Öland efter påsk tillsammans med mina föräldrar. Nåja, då står i alla fall sovmorgon och alkohol på schemat.

• fru AM

BS: grattis till böjen i alla fall. Är både du och maken sjuka? Nåväl, sexa på - det är för en god sak! Lycka till!

• Page

Ore, shit, det låter som om din vän har provat många olika varianter!

Telis, surt att du måste vänta så länge för tid!

Liten, hahahaha!! Så du har lite magknip att "se fram emot" nu då? Jag är alltid bäst i magen när J är borta vardagarna.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare