• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • fru AM
    Page skrev 2009-04-01 14:44:36 följande:
    En (ogravid) kompis tvättade ansiktet med nagellacksborttagning. Det var inte så tokigt i alla fall enligt henne.
    Hon måste ha blivit väldigt ren i alla fall!

Nenne: vad var det för kattras nu igen .... oci någonting?
  • Lapinette

Page - nagellacksborttagning låter frätande och starkt för hyn.

• Liten med Mindre

Page - hur kan man ta fel?? Luktar ju lång väg...

Och nu har jag precis krossat lönetjejens fantasier - meddelade att jag inte gillar inlagd mat och gravad fisk, inför helgens utflykt. Hon satte ju genast bollen i rullning och kom in här strålade glad och ville höra varför jag inte äter detta...

Stackarn - fick be henne återkomma om några månader.

• Fru E

Hehe vääääldigt lätt att förväxla saker ibland

Just nu krånglar alla personer som jag jobbar med/åt och vill ha möte hit och dit bara för att de precis som jag trodde och försökte förhindra har siktat in sig på en sak som inte var fastställd utan bara cirka, arrrggghhhhh

Annars bakar jag det glutenfria brödet nu och stör maken med mina utrop om allt

• Page

Lappis, konstigt nog så fick hon inga skador i ansiktet. Tur att det inte var ögonen i alla fall! Jag fattar inte att hon inte kände på lukten att det inte var ansiktsvatten.

• Fru E

Liten-ja ibland är kollegorna väldigt snabba med att tänka och tro vissa saker.....

• fru AM

Nenne: Cool katt - värsta lilla leoparden! Ser faktiskt ut som ozeloten som min pappa hade när han var liten (farfar smugglade in den från Sydamerika).

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare