• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • snaily

Första dagen på jobbet efter semester, mycket att stå i, känns sådär kul.

MSW - ja precis, känns skönt att kanske, förhoppningsvis, få lite svar snart.

Muggles och EA - jag cyklar i närheten av er, på dag 10 nu. Önskar bara min cykel kan skärpa till sig den här gången

Oj, dags att jobba igen...

• MSW

Lappis! Fy vad hemskt med chefen!!

(633 nu börjar jag juh komma i fatt, men nu ska jag försöka få i mig lite lunch! Typ stektägg och smörgås (för en gångs skull har jag ingen mat sen igår)..)

• muggles

Snaily: kul då är vi ett gäng! Vi får köra gruppformation

• Fru E

Snaily-välkommen till mitt och Mugglans cykelgäng med konstiga cykler

Mina spottings verkar ha blivit skrämda av påhoppet av maken igår för idag är de putsväck helt plötsligt *kliar mig i huvudet*

Lappis-usch cancer får jag rysningar av då morfar, mamma och två av hennes systrar dött i det.....

• Liten med Mindre

Hos mig är det bara hjärnan som är konstig...

Jag var bombis på att tanten skulle komma i helgen, och blev lite förundrad när inte ett spår syntes. Jungfrufödsel?? Sen i förrgår kväll började hjärnan ticka igång igen efter svälten under magsjukan, och jag insåg att jag var ute en vecka för tidigt. Vet inte när det hände sist. Kunde ju bara kikat i kalendern för att få till det rätt.

Nåja, ingen fara på taket. Inte som att missa ÄL med en vecka när man är i karusellen.

• Lapinette

Liten - låter skönt att ha noll koll gällande ÄL och tant.

• Fru E

Ja jag hade gärna nollställt hjärnan så att jag inte visste vilken dag jag var på....

• Brunettbruden

Det här med cykler och dagar, är ju nybörjare på detta och har inte riktigt koll. Hade en känsla av att ÄL skulle vara nu i veckan, men när jag ränkar efter kan det ha varit i helgen (då vi var förkylda och eländiga och inte orkade med någon action). Suck vad synd om man missat ÄL denna månaden bara för att man inte hade koll...

• MSW

Tinga: Vilken bra sak psykologen påminde om! Skönt med en förklaring!
    (635)

• MSW

Lappis: SKönt med ofarlig knöl!
    Det är dock ett he*vete att ligga och grubbla på saker.. Allt känns juh dessutom mycket värre på natten!

(636)

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare