• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Page

Lappis, men då är det alltså pyttelite positivt? Bättre att din kropp tvekar, än att den bestämmer sig för att göra sig av med cellerna.

• Lapinette

Page - jag vet inte vad jag tycker och tror längre än att jag inte vill vara med om detta igen. Känner mest för att hoppa av den här jäkla karusellen.

• Page

Ja, det kan jag förstå Lapinette. Kanske kan det kännas skönt för dig att ta ett beslut, typ att du ger det 2 försök till och att ni slutar sen. Eller att du hoppar av redan nu och känner efter i nån månad om det var ett bra beslut. Usch, jag förstår att det känns hopplöst...

• BrudSommar2006

Cicci, är du här? Jag har hittills ägnat timmar åt att leta hotell i Budapest. Var ligger egentligen centrala stan? Jag tycker att vårt konferenshotell, som ligger på västra sidan om floden en liten bit nedanför den där stora ön, verkar så tråkigt och skulle hellre byta till något trevligare. Sedan fick jag för mig att det kända Gellert skulle vara bra för då har man baden i samma byggnad, annars vete sjutton om vi hinner med några bad alls, och just de baden verkar så himla fint på alla bilder. Det står att det hotellet ligger centralt men det ligger ännu längre ner på västra sidan sett från ön. Alla andra hotell med spa jag tittat på ligger antingen på den där ön eller på ena eller andra sidan om floden precis där uppe. Är det så att de hotellen är helt off? Gellert verkar vara i stort behov av renovering och man får betala extra för ett nymöblerat rum men allt beror som sagt på vad som egentligen är centralt och bra.

• MSW

Snaily: Spännande med utredning, gissar att det är ltie lättare att "gilla läget" om man vet att något är på väg att hända!
    Spännande också med vovven!

(623)

• MSW

Piggelin: Låter härligt med huset!

Telis: tråkigt med ryggen! Men en sjukgymnast låter väl som en bra idé?
    (626)

• Page

Nähe, nu ska jag göra mig vacker och redo för mitt gruppcoachingmöte på abf. Ha en trevlig dag allihopa!

• Fru E

Tillbaka från möte!

Förstår inte varför alla vill ha allting gjort just dessa veckorna på jobbet!!!!! Har fullt upp hela april som det är redan och nu krånglade de personerna jag var med på möte med och ville ha specifika uträkningar och detaljer på allt som inte går att få fram då jag baserat det på statistik och ännu mer statistik och antaganden.....arghhh

Jaja ska jobba några timmar nu innan det är dags att åka hem till en av tjejkompisar och hjäpa henne med ideer inför hennes bröllopstårta

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare