• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • kängu

Liten- Har alltid varit
    Skämt åsido, har vuxit ur alla mina kläder förutom några få klänningar. Så är så illa tvungen att köpa lite gravidanpassade kläder (har kunnat haft vanliga kläder fram tills nu). Sen är det ju vår (även om det inte är det ute) och då blir jag alltid extra shoppingsugen

Nenne, skönt ändå att tanten kom, nu blir det nya friska tag!

Mmm... räktimbaler låter mumma!!!

• Fru E

Nenne-bjuda på tårta göra jag gärna men plusset verkar dröja så då får ni vänta på tårta läääääääääääääänge

EGO-lustigt nog har spottingsen (brunt) kommit tillbaka vilket gör mig väldigt konfunderad eftersom tanten redan varit här och försvunnit. Någon annan som varit med om det????? Dag 9 ikväll om man räknar från när tanten kom förra torsdagen på kvällen.
    Har för mig att jag hade så med första omgången pergo eller det var andra att det kom tillbaka ett par dar men sen försvann igen men nu har jag ju inte ätit något...

Kängu- e ju roooooligt att shoppa

• muggles

Vänner: synd

Telis: hmmm. Vi har lite släkt med samma namn uppe i Stockholm. Kurt/Dick/Thomas - ngn av dem? Nej, jag vet inget om dem som går att göra dokumentär på. Nu är jag också nyfiken!!!

Apropå klädinköp så var jag på stan härom dagen för jag behöver verkligen lite nytt, och nu när maken har börjat jobba igen så har vi äntligen lite mer stålar. Men herregud, vad är detta med korall??? Överallt tantiga blusar och korallfärgat blä. Hittade i stort sett ingenting jag ville ha, förutom gbg-design (Odd Molly och Elvine) Så det blev en Elvinetröja men jag behöver ju mer än en tröja. Dagens i-landsproblem jag vet...

Liten: vi ska köpa färska räkor ikväll, alltid gott!

• Liten med Mindre

Muggles - jag fastnade hos Mexx härmodagen. Har inte handlat deras prylar på länge, men nu blev det flera sorter. De har min smak ivår, på vissa saker reds anmärka.

Räktimbaler ska jag spana in.

• Fru E

Muggles-Esprit har mycket snygga grejor nu tycker jag

• Telemarkgrrl

Liten, det är sk*t med ryggen just nu. Jag vet inte vad jag ska göra. Men tack för att du frågar!

Muggles, nej, det var en kvinna. Jag inboxar dig!

Jag gillar också Esprit! Jag köpte en svart cocktailklänning där för ett tag sen så nu hoppas jag på att AM ska ha champagnemottagning snart.

• Liten med Mindre

AM, mår du bättre? Var det endagsillamåendet som cirkulerar?

Telis - stackars dig o ryggen. Är det inget som hjälper? Hur var det - hade ni kommit fram till vad det är för problem? Har för mig det.

• nennesjuttioåtta

*masserar Telis*

Usch, surfar runt på en massa ivf-klinikers hemsidor men blir bara så nervös. 70-75% blir gravida, men tänk om vi hör till de där andra...?

• Lapinette

Ahhhh .. ett ämne jag känner att jag hänger med i. Jag är en fd Mexx-kund som handlade jättemycket där för typ 10 år sedan. Sen vet jag inte vad som hänt men attans vad trista kläder de har numera. Esprit gillar jag starkt och ångrar så att jag inte handlade i Barcelona då deras utbud var mycket större och bättre än här (går alltid längst in på Collection ... resten skiter jag i). Annars är Part Two och InWear en annan favorit och korall älskar jag!!!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare