• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • FruCicci

Liten det såg helt ok ut och inte så farligt dyrt, problemet är att det är söndag till måndag man måste boka....
    Ska kika in i Sturegallerian igen och se vad det finns där...och se om jag kan charma den blonda hunken

• FruCicci

Jönköping känns bara lite väl långt bort - såg att det var där nu Lappis...

• FruCicci

Hade inte någon varit på Rånäs slott här inne?

• Liten med Mindre

Rånäs är fint med god mat. Har inte spelat golf där dock. Slottet har en intressant historia oxå tycker jag.

Annars finns det väl golfbanor runt Trosa, fina hotell och bra med hålligång om han åker i sommar.

• Liten med Mindre

Ska förtydliga att jag inte spelar golf alls, men gillar att bo på slott.

• FruCicci

Tack för all information Liten, du har ju koll på slott i af, ofta är det ju ngt spännande runt hörnan från dem

• FruCicci

nu möte - sen hämta sonen...
    höres tjejer

• muggles

Cicci: välkommen tillbaka! Lät som en spännande hemresa...

AM: jobbigt att sova upprätt! Hoppas det löser sig.

Nenne: näh vad skittråkigt! PUNGHÅR!

Vänner: men är inte nidis just 7 dgr efter ÄL? Jag kanske har fel, har inte kollat upp det utan hade för mig att det var så. Iaf så har jag en skitkonstig mens denna gång. Dels började den 4-7 dgr innan den skulle och dels kommer det väldigt lite, känns som att den inte riktigt kommer igång. Är nästan på spottingsnivå fortfarande. Men jag tror eg att det är bra om det inte blir ngt denna gång för då slipper man tänka på att kopparjoner kanske påverkar (även om BM sa att det eg inte finns ngn risk). Men det hade varit väldigt välkommet!!!

För ett inlägg i könsdebatten så önskar vi oss en lillebror till Moa. Dels för att det vore kul att få en av varje, och dels för att vi är väldigt många kvinnor och få män i släkten. Men oavsett vad det blir (om det blir) så är vi såklart tacksamma, eg skiter jag i vilket kön det blir. I natt drömde jag att vi fått en bebis men det var en tjej till.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare