• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Brunettbruden

Tack för info! "Varannan dag" känns som den mest lockande metoden till att börja med.

Usch nej, jag vet! Var där inne och kollade runt för ett par veckor sedan och blev alldeles stressad!! Där verkar vara en del surmulna typer dessutom och allmänt uppjagad stämning - och dessutom tusen kategorier, trådar och inlägg.

Nu ska jag städa upp lite inför helgen! Tack EA&MJ för introduktionen. Ha det så gott, I´ll be back (såvida du under ditt tedrickande kommer fram till att det finns plats för en Brunettbrud också här )!

• Fru E

Brunettbruden klart du är välkommen

Jag hade med rekommenderat varannadags metoden för att slippa all hets.

Godnatt!

• Telemarkgrrl

Hej hej allihopa!

*vinkar till alla*

Grattis till koko & Frejis! Välkommen hem till Cicci! Kram till Vickan! Och till AM, världens bästa bling-bling-mamma.

Muggles, jag har just lyssnat på en dokumentär där det förekom en person med samma efternamn som du. Du har ju ett ganska speciellt efternamn, har din man någon släkting som varit med om en grej som det kan göras dokumentärer om? *nyfiken i en strut*

• BrudSommar2006

Och jag gör tvärtom och rekommenderar stickor, vem orkar hålla på och köra varannan dag! Nix, här får det bli väl tajmade punktinsatser, är man trötta småbarnsföräldrar så är man.

Iris har fortfarande feber, måtte det släppa snart. Plus att vi hostar båda två så att i alla fall jag har träningsvärk i magen, suck.

• Liten med Mindre

BS - du får väl se det positiva i att i alla fall magen får träning när resten av kroppen tillfrisknar på soffan... Om man nu någonsin ligger på soffan med småbarn i huset.

Skämt åsido - krya på er hela familjen!

Brunettbruden - välkommen på karusellen. Som du märker är det lätt att bli nipprig, och svårt att kliva av.

Telis - undrade just var du var. Hej hej! Hur mår ryggen numera?

Idag tänker jag smita tidigare och gå till frisören. en utmärkt början på helgen. Någon som har något tips på en favorit att inhandla på Melanders fisk i Östermalmshallen? Tänkte göra av med ett gammalt presentkort...

• kängu

Godmorgon i tråden!

Det är FREEEEEEEDAG!!!

Vaknade till snöstorm här på vischan, mindre kul. Hoppas att det smälter bort illa kvickt.

Välkommen Brunettbruden!

BS- Krya på er!!

Inatt har jag drömt mardrömmar, först att några kompisar blev mördade och fick ögonen urstuckna. Sen att maken blev kär i en tjej på hans jobb Efter det gick jag upp för det kändes som att det inte var ngn idé att sova längre...

Idag ska jag och syster in till stan och shoppa lite. Sen blir det till att sitta med uppsatsen, slutspurt nu!!

• Liten med Mindre

kängu - börjar du bli shopoholic?

Ha det så skoj på stan!

• nennesjuttioåtta

hohoo
    tack trädgårdstomten för att det är FREEEDAAAAAAAG! Här skiner solen, -10 grader och rea på K-rauta, min nya favoritaffär! Här ska renoveras!!!

Tanten kom i morse! Välkommen, trots allt. Nu är det nya tag nästa vecka och framöver!

Välkommen brunettbruden!

Kängu *ryys* vilka otäcka drömmar!

EA
    Jag vet ju vem som bjuder på tårta när hon plussar (typ snart!!!)

• BrudSommar2006

Liten, sådana där räktimbaler eller vad det heter till förrätt! Vansinnigt goda, finns med lax också men det var väl ingen favorit hemma hos er.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare