• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Liten med Mindre

Cicci - Bjertorp slott har högklassig mat och golfbanan runt hörnet. Fast hur bra banan är vet jag ju inte. Och så är det en bit att åka.

• fru AM

Lappis - fy skäms! Det är såna som du som är orsaken till att jag inte fick ngn päls i julklapp!

Nej skämt åsido du behöver inte känna dig som en dålig kund - det där företaget är ju till för dem som vill göra det lätt för sig och slippa sitta och googla i 100 timmar och leta reda på den rätta upplevelsen. Här har man massor av upplevelser liksom samlade (+ en hel del unika som är framtagna speciellt).

• FruCicci

Liten., var ligger Bjertorp då?

AM jag har kollat in den golfweelkenden de har i Sturegallerian, vet inte om det är vad jag söker än

• FruCicci

AM kan jag förhandla priset med dig? hihihi

• Lapinette

En annan gillar att googla och överraska med en biljett.

• fru AM

Du säger att du känner mig så kanske du får rabatt ... Framförallt om det är den långa unga hunken som säljer.
    Såg du "Golf med Pro"-upplevelsen?

• Liten med Mindre

Bjertorp - Västgötaslätten. Tåg o taxi för att komma dit om man inte vill köra själv.

var där på kurs i en vecka - om det inte var för kursens tempo så mådde jag som en prinsessa. Fast där finns inte mycket annat att göra än att äta gott och spela golf.

• FruCicci

AM, nej den såg jag inte, jag tog ngt papper om ngt herrgårdstjohoppsan, middag och greenfee

tack liten

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare