• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Liten med Mindre

Måste förresten tipsa om att den suveräna photoshopkurs jag gick förut, ska gå igen i höst. Högskolan i Jönköping. Om någon är intresserad. Helt på distans.

Har själv tänkt gå en ny kurs de har i bildskapande/foto. Verkar kul - kan behöva en push för att komma igång med fotograferande och använda kamera igen till annat än bebisbilder.

• Fru E

Hehe insåg nyss när jag delade tårtbotten att jag gjort ett lager för lite så fick ta en snabb tur till Ica och köpan färdig botten så jag kan använda ett färdigt lager att komplettera med hoppas bara kollegan inte märker nått host harkel

• MSW

Godmorgon! Har varit vaken sedan klockan sex! Strax efter sju verkade det som sonen kunde tänka sig att somna om, men då bajsade han istället, så vi gick upp så nu hoppas jag att vi kan sova en stund snart ist!

Frejis: skönt att det var bra med "sprattelgubben(gumman)"!

Ea: Ooops.. hoppas det går bra!

Nu ska jag kolla om tvätten kan tänkas vara färdig!

Puss på er!

• start september

Suck, en liten mage som pajat här också. Ok en dag efter magsjuka - nästa dag lös igen? Fattar ingenting, men hon vill inte ha mat vilket jag kan förstå. Majssvälling, morot och blåbär står på menyn här. Och amning också, just nu är det skänt att jag inte slutat.

• start september

BS,

visst hade Iris UVI förra året? Var det inte minskad matlust som satte er på spåren till det? Funderar på att kolla.

• nennesjuttioåtta

testade minus i morse.

nada tant och fortfarande hög temp (men den är ju helt jävla urkukad så jag litar föga på den).
    Nu måste jag berätta för chefen eftersom det kommer bli en hel del frånvaro framöver... GAH!

• Liten med Mindre

Nenne... Har EAs tant nått dig med?

KRAMAR!

• Fru E

Nenne-kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmm!!

• Fru E

Än så länge är jag glad att tanten äntligen har varit här och jag förhoppningsvis får Äl nästa vecka

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare