• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • MSW

Nenne: SÅ irriterande att det aldrig funkar! *kram kram* "Bra" ändå med ivf-samtalet inom räckhåll!

Ea: Dumma tårta! Hoppas den "hyffsar" till sig!

Annars går jag och plockar/packar/städar och är nervös(att jag inte ska få med allt) och stressad (för att jag ska hinna med allt jag vill/ska/behöver göra innan vi ska åka) vilket gör att jag inte får något gjort alls känns det som! Nu sover A ute också och jag skulle juh kunna få MASSOR gjort.. Och ingen energi till ngt!
    Syrran erbjöd sig iaf att komma hit och vara "nanny" om jag behövde, tackade till slut ja till det fast att jag "borde" vara klar innan dess!!
    Varför det känns jobbigt är att det (nog) är första gången som det är bara jag som är hemma innan vi åker, ska juh hämta upp maken på vägen!

jaja, ska se om jag kan komma på något lätt att börja med, så kanske det bara rullar på sen!

• FruCicci

Sitter o filar på makens 40 års fest, tiden går så fort och vi måste få till inbjudningarna i helgen! Skicka ut dem och sen boka resten.... PHUUUUU
    Vad köper man till sin man när han fyller 40?
    Funderar på att ge honom en golfweekend! Vad tycker ni?
    Sen lite annat smått o gott som han kan behöva... bara för att det ska bli lite paket

• Lapinette

Jag är skittrist! Ger alltid upplevelser då maken är omöjligt att köpa prylar till (kräsen). Så en golfweekend låter bra i mina öron.

• fru AM

Precis: UPPLEVELSER var ordet!!! Hur mycket är han värd Cicci?

• MSW

Nu är jag typ färdig med allt!

Så nu stänger jag av datorn och är inte tillbaka förrän söndag (tidigast) förmodligen!!

Ha en bra helg!

Stora Kramar!!

• Mrs  B

Hej hej!!!!!!!!!!

Har Max hemma idag för han vaknade med feber , men har lämnat iväg Malte för att kunna sitta med svenskan.

Vet egentligen inte vad det är med Max. Han är lite dålig i magen men går bara 1-2 gånger per dag på toa och bajsar. Igår klagade han på huvudvärk och idag på magont. Vill inte äta, men dricka går hyfsat liksom glassen Piggelin.
    Får se hur maken gör imorgon när jag jobbar.....

Cicci
    Jag hade satsat på en golfweekend, om han ska ha presenten för sig själv dvs.

AM
    Min inlämningsuppgift som ska vara inne imorgon handlar om retorik.
    Börjar få kläm på det hela nu......

Tinga
    Skönt att du har bokat in möten med psykologerna nu!!

• Mrs  B

Att Max har feber ska ju inte vara kul, dvs

• FruCicci

Okej, då får det bli en golfweekend. Jag tänkte faktiskt att han får åka med vem han vill, antagligen väljer han ju inte mig då Vilket jag inte vill heller, han behöver komma iväg bara han o en polare och ha lite skoj! Komma ifrån fru o barn, det är nog en bra present

Han är värd en hel del AM, men i pengar runt 4000 kronor skulle jag tippa, mer lägger jag inte då vi kommer ha 40 års festen på restaurang!

• fru AM

Ok Cicci: du vet var du ska gå och köpa upplevelser ...? Upplevelseföretaget i Sturegallerian. Bredvid Apoteket ...

• Lapinette

AM - dålig kund här! Bokar alltid mina upplevelsepresenter själv typ resor, teaterbiljetter, weekends etc. I år blir det Madonna i Göteborg när maken fyller år .

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare