• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Liten med Mindre

Frejis - illamåedet känner av att du är hemma med tillgång till godsaker som kan lindra och säng som kanske lockar.

Har fortfarande aldrig varit på Kungliga operan - varken balett eller opera. Men har ialla fall varit på Göteborgsoperan och sett Les Miserables. Fantastisk uppsättning.

• Liten med Mindre

Förresten - kom på att jag sett Trollflöjten, fast det var på Konsert o Kongress i Linköping. Ingen direkt charmig inramning.

Bara balett kvar med andra ord - och jag kallar mig dansintresserad.

• Frejis

Metropolitan är onekligen bättre än Operan i Stockholm, men "Svansjön" är alltid "Svansjön" Såg en annons om en uppsättning från Moldavien som kommer till Stockholm nu, men den kan jag inte gå på. Det känns lite trist

Liten, hur visste du det?

• Liten med Mindre

Frejis - jag känner igen mig själv.

• Lapinette

Sprang en hel del på Operan när jag var i 18-20 års åldern då mamma var tillsammans med en trumpetare som jobbade där. Så Trollflöjten har jag också sett .

Det var någon här inne som hade sett uppsättningen från Moldavien ... vem var det?

• fru AM
    Lapinette skrev 2009-03-18 11:18:17 följande:
    Det var någon här inne som hade sett uppsättningen från Moldavien ... vem var det?
    Ja inte var det jag! Även om varje dag med Livia känns som en surrealistisk teateruppsättning på ett språk jag inte behärskar ...
  • fru AM

Idag är hon på Aquaria med en liten dagisgrupp och skrämmer ihjäl regnskogsfiskarna ... Undrar om jag blir skadeståndsskyldig .-)

• Frejis

Liten -

A M - de där fiskarna har nog sett det mesta *minns mitt eget besök på Aquaria med en väninnas småttingar, det var minst sagt intensivt*

Lappis - jag tror att det var någon från Gbg, men minns inte vem.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare