• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Fru E

Muggles-haller mina tummar med

Ha en bra fortsatt vecka tjejer!
    Nu aker jag till Gbg och Stockholm
    Ska bli sa skont att komma ivag lite!

pa er!

• fru AM

Muggles: håller tummarna (hur ska jag nu kunna hålla kaffekoppen också?)!

• Telemarkgrrl

Stödkramar, Tinga! Hoppas att det känns lite lättare idag och att dietisten kan hjälpa till, nu borde ni få lite nedförsbacke snart! Massive Hug

Jag håller tummarna, muggles! Du är modig du och jag är säker på att det kommer att gå kanonbra!

• Telemarkgrrl

AM, jag ser allt en grön plupp på dig så här kommer en fråga till dig. Vi ska gå på Dramaten med svärföräldrarna och vill äta en tidig middag innan. Runt kl 17-17.30 en lördag, inte så långt från teatern - vart ska vi gå?

• fru AM

Hörnet riddargatan

Eller Italiano på Nybrogatan (även där hörnet riddargatan)

• Telemarkgrrl

Tack, AM! Jacobs låter ju jättebra, det ska jag föreslå för svärfar (som har plånboken). Italienskt är jag lite trött på för tillfället.

Hmm, jag tror att det var Muntra fruarna i Windsor men jag är inte säker.

• fru AM

Muntra fruarna låter kul - bättre än 4 timmars King Lear på träbänk vilket nog är min senaste (sista?) teaterupplevelse

Teatergrillen är ju ett annat ställe (Smålandsgatan/Nybrogatan) men kanske lite trendigt för svärisarna?

• Telemarkgrrl

Påminn mig inte om min senaste teaterupplevelse, det var något med Christer Fant i sjömanskläder...

Nu insisterade svärföräldrarna och pratade först om Wagner på operan - Windorfruarna känns som högsta vinsten i jämförelse.

Kan ju föreslå Teatergrillen också, om det nu går att få bord där med kort varsel.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare