• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Lapinette

Ja, det är just det. Om det är snuva så är det ju ok om man inte känner sig hängig men just halsen så måste man ta det varsamt.

Liten - ok, då ska jag inte gå på Core puls. Ska kolla vad som finns imorgon men det mesta klasser har långa köer. Det blir kanske en promenad istället.

• fru AM

Dags att ta sig till lunchdaten på Rappnes i Ulriksdal ... Tjing!

• muggles

Jag provade Core igår men det var nog inget för mig, lite för lite action. Men jag har ju inte kunnat träna på 2v (sjuk, Åre, sjuk) så ngt lugnt att starta med var ju bra.

• MSW

*vinkar*

Är lite lagom disträ idag, och lagom trött, med en ganska kass natt till i går och en inte riktigt lika illa, men ingen bra natt i natt.. Vi lyckades iaf somna om till nio, det var behövligt!
    Nu sover sonen ute i vagnen trots att det blåser rätt bra här, annars är det soool, och nästan sommar-himmel!! Härligt, solen är jättevarm, men blåset förstör juh lite!

Nahe, nu ska jag packa i ordning lite grejer som ska med när A ska vara hos farfar medan vi träffar doktorn! Och kanske ta ett ryck i ordning plock innnan det är dags för lunch!

• muggles

Liten: blodpudding är nästan det värsta jag vet. Varför äta blod när det finns goda grejer??! URK!

• Lapinette

All stryketräning är tråkig men nödvändig ... så ser jag på den sortens träning.

• Telemarkgrrl

muggles, har du provat core bosu? Skitbra för skidåkningen!

• Liten med Mindre

Muggles - då blir det en fin kontrast till all gourmet-mat.

Blodpudding är rätt så gott tycker jag med.

På SATS kan man ofta kombinera core (mage-rygg) med ett annat pass, för att få ut lite av varje. Kanske något ni kan önska på ditt gym med.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare