• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • fru AM

Nu menade jag ju INTE att DU Lappis är ytlig och pessimistisk!

Ska inte skriva när jag är stressad (kvällsracet är i fullfart häär hemma. Skrikande Livia i badet. TV:n på maxvolym ... Halsbränna efter middagen ...)

Gokväll!

• Lapinette

AM - tolkade det inte heller så .. stressa vidare du.

Själva sitter vi här helt cool lugna utan barn. Jag vid min arbetsdator och maken i gästsängen med sin dator. Varför han sitter där förstår jag inte ... på tal om säng och maken har jag sagt åt honom (i värsta rusningstrafik på t-banan) att ikväll får har minsann ta mig bakifrån för mina kyssar smittar!

• fru AM

Oj Lappis! Jag läste det som att han skulle ta dig bakifrån på t-banan under rusningstrafik ...
    Passionerade typer!

• Ore

Var också tvungen att läsa lappis inlägg två gånger

Fick nyheter från en av mina systrar idag, jag har varit litet delaktig i matchmaking mellan henne och en kollega till mig. Framgångsrik sådan, de trivs jättebra ihop, hon säger att hon är jättekär och de är tillsammans. Kul för dem, men liiitet mysko... Men jag kommer nog över det. Han är en jättesnäll kille, och hon har haft rejäl otur med kärlek tidigare... Eller ja, bortom otur till och med.

• viktualia

Ore - gaaa matchmaking är läbbigt.. jag har bara försökt en gång... hm... totade ihop två personer som var kompisar redan innan men jag övertygade dem om att ses. 10 månader senare föddes lilla M... hm... nåt år senare kom barn nr två och paret håller ihop så här 8 år senare!

• BrudSommar2006

Hej, är ju på snö-semester i Sälen så jag hinner inte in här så mycket, man måste ju vara social. Vad kul det är att åka skidor (längd alltså), fast ingen kondis har man och ingen balans heller. Fast en tur om dagen blir det i alla fall även om jag har ont av mitt bäckenproblem.

Grattis Ore!

Grattis Frejis till jobbet!

Hade hoppats på sol här uppe i snön men någon sådan har vi inte sett till. Det är i alla fall mysigt att ha fått komma iväg.

MEN - aldrig mer våningssäng, jag vet inte hur vi ska stå ut hela veckan, både maken och jag har ont överallt av de där sängarna och ligger vakna och vrider och vänder oss i plågor!

• tågjäntan

*tittar in och tycker synd om mig själv*
    har lyckats få en förkylning jag som knappt går utanför dörren. i fredags var jag till mvc och i går till ikea (men då hade jag redan börjat känna av den), så i fredags måste några virusar ha bstämt sig för att attackera mig. det värsta är när näsdropparna inte verkar hela tiden fram tills nästa dos.

• Grodan12

Stort grattis till plus och minus samt nya jobb!

• Izzie

Åh Ore!!! GRATTIS!!! Gud va kul! Äntligen ett plus till!

• Izzie

Lappis - Grattis till ditt minus! Jag hoppas innerligen att det är sista gången jag skriver den meningen... Hoppas att din kropp fattat vad som är på G nu och att det faktiskt går vägen nu efter detta.
    Krya på dig från halsflussen! Kram!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare