• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta

Godis låter som en bra grej!
    Tror du inte Mindre sover för att hon behöver ta igen sig? Det är ju ganska tufft att vara sjuk och sova är bra då. Jag tror inte du behöver oroa dig.

• Lapinette

Morning ladies,

Skoj när smygläsare råkar ge sig till känna (muffinstönt).

Piggelin - vad skönt att lägenheten har blivit såld!

EA - säger som jag sa för en vecka sedan ... det låter plussitivt!

Annars inget nytt under solen (rättare sagt molnen här i Sthlm). Sitter hemma då jag snart ska iväg på en mässa med min chef. Lär nog bli en lite halvslapp dag.

• Telemarkgrrl

Hej hej,

jag har drabbats av den stora vårtröttheten (trots att det fortfarande är vinter), jag är bara såååååå trött hela tiden. Morgon, middag och kväll. Men imorgon blir det semester och alpluft, det borde väl pigga upp en?

Piggelin, åååååh, vad skönt att ni sålt lägenheten!! Synd att ni inte fick vad ni ville men så skönt ändå att slippa det problemet!

Stackars alla kräksjuklingar!

• Mrs  B

Hej hej

Snart bär det iväg för mig till två intervjuer.......är så nervös!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vet knappt vad jag ska göra för att få tiden att gå. ????

Håll gärna tummarna 12, men lite extra mycket 14.30.

EA
    Håller tummarna!!!!!!!!!!
    Ja det där med tapetskarvar är ju mindre roligt....
    Måste nog göra er ett besök sen och kolla in resultatet.
    Det stod förresten en lite notis om ditt företag i tidningen idag. Förändring på g?????
    Men kanske till det bättre....

Max är fri från sin feber, men har tyvärr börjar hosta, en sån där hosta som kommer långt ner i lungorna.
    Hoppas det försvinner snart!

• Mrs  B

piggis
    Skönt att lägenheten blev såld!!!
    Trist att att priset inte blev så högt, men tur ändå att ni blev av med den.

Telis
    Alpluft låter ju inte helt fel.....

Liten
    Krya på er!!!!!!!!!!!

• Telemarkgrrl

Lycka till, MrsB! Jag lovar att hålla alla tummar jag har!

• Fru E

Äntligeeeeeeen Freeeeeeeeedag
    Jag ser mest framemot att få lite mer tid till att renovera i gäst/barnrummet så att det blir klart! Tänkte titta på tapeter imorgon om brodern åker hem innan de stänger vill säga.

BS-är det bättre med Iris nu?

Sweet-är det bara Lillsnorpan som är dålig eller har ni också åkt på det?

Piggis-grattis till såld lägenhet . Pengar gör inte allt utan i det här läget var det kanske skönt att bli av med lägenheten så ni kan koncentrera er på huset.

Tellis-skönt med semester

Liten-tror nog inte det är någon fara med Mindre om hon sover mycket, tar nog igen sig efter magsjukan Försök ge vätska i mindre doser så får hon kanske behålla det.

Här blåser det halv storm idag och är grått....

• Liten med Mindre

Spännande MrsB!! Du är ju jättebäst - och absoult den rätta för det roligaste av jobben.

• Fru E

Mrs B-håller tummarna för dig idag!!!!

Hmmm.....notis i tidningen *springer in och kollar*
    Vi är allmänt poppis att skriva om i tidningen inte alltid till det bästa men sen är vi Skåningar de som klagar mest i Sverige med på det jag jobbar med......

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare