• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • FruCicci

MSW, nu är jag i v 27, (26+2 enl UL).
    Kollade Victors i samma vecka och han hade 130.

• start september

Jag hade mellan 140 och 150 hela vägen och ut kom en liten tjej! Fast vår BM vägrade säga att det fanns ett samband...

Underbart Frejis ochKoko med VUL och CUB!

EA - det låter ju väldans plussitivt... Håller hårda tummar.

Vårdguiden är bra - men ibland säger de lustiga saker. När jag ringde om magsjuk åttamånaders sade hon att det var viktigt att jag undvek läsk, godis och stekt mat närmaste veckan När jag upprepade åtta månader så tänkte hon lite och sade att det kanske inte var så svårt att undvika just det.

• FruCicci

Fin tapet tycker jag med!

Ja NK har massa Babybjörn, där har vi handlat haklapp mm mm Ibland har de tom bra priser med!

• MSW

Hjärtljud: i vecka 23 hade han 140 v 30 144. Efter(från v33) det höll han sig mellan 136 och 130...

• kängu

MSW- Huset behöver ju som du skrev en hel del jobb, men har potential tycker jag! Relativt lågt utgångspris också!!

• Ore

Ja, köket och badrummen förstår jag att ni vill göra om Annars såg det jättebra ut. Härligt med inglasad altan, så man kan "förlänga sommaren" litet. Vad är alla "skorstenar" på taket till för, undrade jag dock?

• MSW
    Ore skrev 2009-03-06 11:33:55 följande:
    Ja, köket och badrummen förstår jag att ni vill göra om Annars såg det jättebra ut. Härligt med inglasad altan, så man kan "förlänga sommaren" litet. Vad är alla "skorstenar" på taket till för, undrade jag dock?
    Vi fattade heller inte riktigt vad alla grejer på taket var.. Maken mumlade om ventiler.. Och det är kanske möjligt..
    Och ja som sagt, det känns som det skulle gå att få fint!
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare