• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta

Jag tyckte också det smakade Urban Kånkelbär. Treo har jag inte provat, bara Treo Comp och då hallucinerade jag och såg kalejdoskåpmönster när jag blundade... Bör nog inte kombineras med whisky, hahaha!

• nennesjuttioåtta

Jag tyckte också det smakade Urban Kånkelbär. Treo har jag inte provat, bara Treo Comp och då hallucinerade jag och såg kalejdoskåpmönster när jag blundade... Bör nog inte kombineras med whisky, hahaha!

• MSW

EA&MJ skrev 2009-03-06 13:40:06 följande:

MSW-tror att på det första jobbet så var det anställning nästan direkt.......(Mrs B du får ändra svaren sen om du vill )
    Ok.. Spännande! Känns kanske lite lättare på andra intervjun när man har den första i ryggen!!
  • Liten med Mindre

Heja heja MrsB!!!!

Cicci - vi gillade vardagsrummet i huset skarpt, högt i tak o luftigt. Och säg - hur ofta har man 3-4 meter i takhöjd i duschen??

Tar med oss vad vi gillar i framtida husköp/bygge. Borde kanske sammanfatta en lista snart.

• Ore

Whiskey är bra! Min syrra har någon gång gjort egen antiförkylningsblandning... Tror det var litet whiskey, med nejlikor i, och honung, värm litet i mikron i typ tio sekunder, andas in ångorna genom näsan, och drick upp resten. Själv föredrar jag whiskey UTAN honung och nejlikor i...

• MSW

NU har jag varit nyttig och ätit två apelsiner.. Nu ska jag ge mig på kakorna ist..

• Lapinette

Ahhhh vad härligt med jobben (jobbet) för Mrs B!!!

• Fru E

whiskey uuurrrrrk! Fast jag har iofs lärt mig att dricka Irish coffee

• Ore

Heja Mrs B, hon verkar vara grymt duktig på intervjuer!!! Hoppas nästa intervju går lika bra och att hon kan välja och vraka!!!

Liten: En lista är nog bra Sedan beror det ju litet på vad det blir för tomt också... Vi fastnade ju för läget på en sluttande tomt, och utsikten därifrån. Och ett av villkoren för att vi skulle få köpa tomten (privatägd mark) var att vi inte byggde för högt hus. Allså blir det ett suteränghus. Annars hade jag velat ha ett tvåvåningshus med två separata flygelbyggnader. Nu blir det inte så, men jag är jättenöjd ändå.

• Lapinette

Whiskey ... usch och fy! och irish coffe ändå värre ...kaffe uuuuhhhhhäääk!!! *liten kanin sitter och spottar och fnyser*

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare