• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Lapinette

Näh, jag förstår ingenting! *kaninen kliar sig bakom örat ... för kan de klia sig på huvudet??*

• Lapinette

Cissi - ÄL-stickor, vad är det??!!! Ska försöka göra lite övningar i helgen men det kan vara försent ... men gjorde ett trevande nybörjarförsök i tisdags. Fatta, jag är näst intill oskuld (kan räkna på en hand hur många gånger vi har haft sex sen i december).

• Ore

Vem behöver läkare när det finns en hel tråd med hjälpsamma diagnosställare!!!?

Går inte att snabba på besöket hos doktorn, Nenne??? (Antagligen omöjligt om det är stafett-doktor du fått träffa...)

Nu tänker jag ta helg och åka och titta på kakelfärger IRL!

Ha det så jättetrevligt, hoppas att alla små sjuka barn kryar (och även förkylda skidåkerskor...) kryar på sig snabbt som attan, och att ni alla har en härlig helg!

• nennesjuttioåtta

Koko
    ja, jag började nästan rodna här. *fniss*
    Zinkpasta på näsan - Telis! Det är det enda som hjälper alltså. *värsta svängen hökarhängen*

Pökarägnen?!?!

• Ore

Nenne, kaniner kliar sig väl vanligtvis med baktassarna, så jag är grymt imponerad över din vighet!!! (Kan komma väl till pass, om du snabbt kommer över oskuldsstadiet och vill ägna dig åt mer avancerade övnignar )

• nennesjuttioåtta

Ore
    Jag ringde i början på veckan men han kommer inte in förrän den dagen han sa ringa mig. Lycka till med kakelval!

Vinterstudion hela helgen, verkar det som. I LIKE!

• nennesjuttioåtta

Ore
    Ja, eller Lapinette kanske?

• Ore

Jamen, ja... Jag menade lappis... Vad var det jag skulle skriva till dig?

Äh, det glömde jag nog bort (jäkla telefon...)

• nennesjuttioåtta

Vi har iofs inte fått till det så där jättemånga gånger på slutet. I lördags och igår morse. Varannan dag-metoden är skrotad. Kanylballe provat och ratat. Nu väntar en glasburk.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare