• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Liten med Mindre

EA - se till att stretcha rumpan och ev höftböjarna ordentligt. Har rumpstretch varje kväll före sovdags (det går utmärkt att halvsitta i sängen, läsa och stretcha samtidigt) och ryggontet när nästan borta (ihop med gympa o massage dårå).

Och EA - lusten kanske är borta för 9 månader framöver vet du...

Cicci - härligt med lite romantik. Ni får väl sexa lite försiktigt då...om det nu finns på kartan.

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-03-06 15:03:50 följande:
    Oj, nenne det lät alvarligt och väldigt olikt er (no sex)!
    Ja, vad ska jag säga... Det var förjävligt! Inte att vara utan sexet men att känna sig ratad.
  • nennesjuttioåtta

Lapinette
    Jag har ÄL nu i helgen, jag är på dag 15 idag. Så söndag om det är min vanliga 30-dagarscykel.

EA
    Korsryggen...? Usch, det låter jobbigt men kan ju betyda nåt bra!

• nennesjuttioåtta

Fast vårt problem hamnar nog under det s k 7-årskrisen. Nu är det glömt!

• Lapinette

nenne - jag är på dag 14 idag ! OM det nu var min mens jag hade i Barcelona.

• Lapinette

nenne - vi har 7-års kris nu ... den verkar löpa av ganska så smärtfritt. Har tidigare brutit upp vid 7 år (tidigare förhållande) och där kan vi snacka om noll sexlust de sista åren tillsammans (från min sida).

• Frejis

Trevlig helg Koko!

Cicci - härligt med blommor från maken

Lappis & Nenne - ÄL-perioden verkar vara väldigt vältajmad. Det är nog dags att hålla tummarna om en vecka eller så.

Och jag har inte glömt bort dig EA, väntar med spänning på söndag.

• nennesjuttioåtta

Men var du inte i Barcelona den här helgen som var? Eller nej, det kanske var .. SHIT vad tiden går fort! Ja men då cyklar vi ju tillsammans igen! HA! Vad coolt!

Ja, vi är ju på 2x7 nu så han kommer väl att slå en knut på snorren lagom till i höst då. *mutter*

• Fru E

Vi har nog inte haft någon 7 års kris *försöker komma ihåg* men den kommer kanske om 3 år då vi "firar" 14 år

Frejis-ingen fara, jag försöker själv glömma bort mig

Ego-senaste nytt är ont i bröstvårtorna.....brukar få lite ömma bröst innan tant men då brukar det vara i hela inte bara i bröstvårtorna.

Liten-ja jag får nog börja göra det för nu börjar det bli riktigt jobbigt. Har aldrig tidigare haft problem med ryggen har först kommit de senaste månaderna

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare