• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta

Hur känns tappen?

*fl-skadad*

• Lapinette

EA - varför testar du inte? Du säger att du mår illa, har ömma bröstvårtor etc. ALLT säger en sak - du är gravid!

• _koko_

nenne - hahahaha, det där med tappen är ju helt sjukt konstigt!! Har läst MYCKET ingående beskrivningar (på FL såklart) hur man hittar den och hur det ska kännas, men jag fattar ändå ingenting.

EA - Det blir ju bara tydligare och tydligare!! Som sagt, får du inget plus i helgen är det något som är fel!

• fru AM

Ser nu på inbjudan att det alls inte är cocktailparty jag ska på utan Chamagnemottagning! O herregud då är jag helt felklädd

• _koko_

Nu ska jag packa ihop på riktigt! Ikväll blir det PIZZA, jag ska synda, tycker jag är värd det.

Ha en skön helg (och vecka, telis), alla underbaringar!

• nennesjuttioåtta

Koko
    I know!!! Nej inte jag heller, det enda jag fattade var att den satt snett. Imorse kände jag efter om den var öppen eller stängd men jag känner ingen skillnad. Och det verkar som att det ändå är olika så varför orka peta där men ändå... *gräv gräv*

• nennesjuttioåtta

AM
    Å nej! Vilket öde! Vad händer nu!!??!?!

• nennesjuttioåtta

Ha en skön helg alla! Nu packar jag ihop (ytterst välförtjänt. NOOOT!)

• _koko_

Jisses, AM, då är det bara att tänka om! Ut på stan en sväng kanske för att handla den RÄTTA klänningen?!
    Hoppas de har lite Carl Jung till dig.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare