• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta

EA
    yrsel ....? Jag säger ingenting förrän på söndag...

Skicka resten av mirakelvattnet norrut för helsefyr!!!

• Lapinette

Ja AM, vad ska du nu göra??!!! Och inte får du dricka skumpa heller ... kan inte jag få gå istället *kaninen som sitter i myskläder borta i Vasastan*.

• nennesjuttioåtta

jag visste inte ens att det fanns något som hette Champagnemottagning.

/en Jävla lantis.

• nennesjuttioåtta

nej, packa ihop var det. Åt ju sushi igår före konserten så det får väl bli hemlagat ikväll.

• Fru E

Skratt ni är för roliga

Näpp har varken kollat färg eller tapp, tror inte jag ens kan känna om den är öppen eller stängd

Ja den som lever får se!

Nu ska jag hoppa i badet och sen handla lite innan brodern kommer

• Lapinette

Tror jag följer ditt exempel EA och tappar upp ett varmt bad. Fryser och har ont i magen. Måste nog bara checka att det inte är blod på pappret. Skumt med magen ...kanske ska jag ha mens IGEN?

• Mrs  B

Har en gnällig Malte här så detta blir snabbt....

Intervju 1 gick fort (20 min) och de ville skriva kontrakt direkt, men jag bad om betänketid pga intervju 2.

Intervju 2 gick tvärt emot...
    Bra för min del men en massa lustiga frågor och lite sura miner från en annan lärare. Tyckte ändå att jag klarade mig bra. De ska återkomma innan kl 15 på måndag.

ALLTSÅ: på måndag kväll vet vi vilket jobb det blir eller om jag står utan (inget är ju 100% säkert)

• kängu

Spännande MrsB!!!

Lappis, hoppas att magontet ger med sig.

Ser att jag missat lite roliga diskussioner här på eftermiddagen

Nu tar jag fredag i sällskap med ett glas mousserande alkoholfritt
    Ha en fin helg alla!

Jag kikar in om inte förr så på söndag för att se hur det gått för EA!

• Fru E

Lappis-varför jag inte testar??? Det är så skönt att leka struts och sticka huvudet i sanden vill inte ha ett förhatligt minus igen......testar en gång till sen ger jag upp det och ringer till gyn och frågar vad han ställt till det med Pergon

Mrs B-jag håller tummarna för jobbet i H om det är det du vill ha

• Fru E

AM-lyxigt med champagnemottagning har faktiskt en "den lilla svarta" man används inte så ofta

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare