Koko, jag kan inte påstå att jag känner mig särskillt gravid heller. Från vecka 12, när illamåendet helt var borta fram till nu känner jag INGENTING, det ända är väl i så fall att barnet sprattlar och sparkar då o då o att jag har en rejäl bula, men annars är känner jag mig helt ogravid! Jätte konstigt....
Kommer antagligen med veckorna nu få lite mer ont i ryggen etc, så graviditeten gör sig påmind!
Jag drack tom champange i helgen, 1,5 glas och det var sååååååååå gott, skulle jag inte ens ha gillat om jag kännt mig gravid
Ag storlekarna, Victor var 47 cm o 3 kg, och jag hade som sagt 50 på honom, precis som kokosen säger, hade jag det många veckor, säkert till han var 8 veckor. Särskillt byxor hade han länge i stl 50. Stl 62 hade vi inte alls, men 68 hade han i all evighet. Men det beror nog på vilket märke det är och således var det är köpt.
Mugglan, fasen med att du blev risig, jag hoppades så att du inte skulle bli det.
Knäpp chef, verkligen helt sjukt. Förstår att du blev irriterad, jag hade blivit tokförbannad!
EA, lycka till med telefonsamtal idag, hoppas du får komma in och göra ett vul eller så!
Nu måste jag kolla upp Dubai, det är bar jag och Victor som ska åka, såååå skönt i så fall!
Kängu; jag har bott i Dubai i många år, så ja - jag känner folk där. Annars hade jag inte åkt nu när Dollarn är så hög. Men hittade en resa för 3500 spänn för oss 2 och så bor jag ju gratis, så tänkte det blir bra....