• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Fru E

Kängu-min make ligger i sängen och låtsas plugga men sover

• Fru E

Vickan-när var det du skulle till fabror gyn????

• Fru E

Ähhhh snart ger jag upp det här så jädra trött att få minus på stickan!

• Fru E

Borde väl få ett plus nu på dag 38 om det är något??????

• fru AM

Men EA - så tråkigt! Och konstigt! Om det nu är minus, var är tanten? Stor kram!

• Ore

Näää, blev det minus??? *kliar mig undrande i huvudet* Det kan ju inte bli mer plussitivt än det har verkat. Bortsett från minus.

"Låghormonare"???

Men allvarligt, dyker inte tanten upp så måste du nog boka in ett besök hos gyn, för att få klarhet i det hela...

Kanske gör dig sällskap under deppmanteln snart, inga plussitiva tecken här, BIM på måndag och även om jag inte någonstans tror att jag är gravid så kommer jag nog bli besviken...

Förresten är ännu en av mina kompisar gravid. *mutter, mutter*

• _koko_

men ea, blev det minus??? jag fattar verkligen INGENTING nu. Dags att boka gyntid nu och få klarhet i vad som händer!! KRAM!

Idag blir det ett besök hos mina föräldrar, mysigt! Men först måste jag leta reda på lite persilja i frysen, var på middag hos vänner igår och åt så mycket vitlök att det ångar om mig.

• MSW

Men... *kliar mig i huvudet* Confused 4Big Hug 2
    Ring till gyn och ta reda på vad det kan bero på!*kram igen*

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare