• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Mrs  B

Krya på er alla som är sjuka....

Max och Malte verkar bättre
    medan jag känner mig sådär.
    Kommer inte ihåg sist jag var förkyld. Det brukar komma lite krypande men sen gå tillbaka igen.
    Både bra och dåligt....

Fortfarande inget besked...

Man kanske ska stänga in sig på toaletten, för då ringer det minsann.

• fru AM

Nenne: fingrarna slant lite där ... sprttappar ... Kan vara storttoppar jag menade. Eller spritapparat.

MrsB: Segt när man väntar på besked!!! Håller tummarna! Tappa upp ett bad och kryp ner - då ringer det!

• nennesjuttioåtta

AM
    Jaa, då klarnar det. Jag köpte några mycket enkla behåar på apoteket inför att Livia skulle födas. mer som spritapparat i något nätmaterial.

• fru AM

Bra tips om minimundus, Grodan. De har ju CareFix-behån där med - mycket billigare än på apoteket.
    Och de har dessutom världens bästa gallerfilt för bebisen!!! Rekommenderar!

• nennesjuttioåtta

Som om jag aldrig har stavat fel.
  • fru AM
    nennesjuttioåtta skrev 2009-03-09 13:54:30 följande:
    AMJaa, då klarnar det. Jag köpte några mycket enkla behåar på apoteket inför att Livia skulle födas. mer som spritapparat i något nätmaterial.
    Du förstår vilket uppdämt behov av sprit jag hade!
  • kängu

Spritapparat i nätmaterial?? *kliar mig i huvudet*

• fru AM
    kängu skrev 2009-03-09 13:56:28 följande:
    Spritapparat i nätmaterial?? *kliar mig i huvudet*
    Lätta att vika ihop och gömma för polisen (tips från trådens Norrlänning - Nenne ...)
  • Lapinette

Oj, huvudet fullt av vadd och så försöker jag förstå vad i hela fridens namn ni skriver om här. Tror jag ska försöka ta mig till köket för en alvedon så kanske det klarnar något.

• nennesjuttioåtta

fru AM skrev 2009-03-09 13:57:35 följande:

Lätta att vika ihop och gömma för polisen (tips från trådens Norrlänning - Nenne ...)
    Joråsåatteee..... *schhhhhhp*
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare