• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Fru E

Izzie-du kan ju sova lite extra istället för att träna

• Mrs  B

Tack för alla Grattishälsningar!!!!!
    Det känns bara bra nu , förrutom förkylningen förståss....

Har varit en kämpig kväll, eftersom maken är iväg så fick jag ta nattningen själv och det gick sådär.
    Vet inte vem som skrek mest......
    Men vid nio sov de iaf.

Nu är det snart läggdags för mig!!!

Men jag har ju glömt en sak att berätta:
    Har nu gått ner 3 kg sedan jag började och kommit till en viktgräns jag ville komma till och förhoppningsvis passera.
    Nu väntar vikten jag hade när jag fött Malte.
    (Kom ihåg nu att jag gick ner i vikt de sista månaderna istället för upp).

Ore
    Nu börjar det bli spännande!!!!

EA
    Skickar en stor kram (förkylningsfri)!!!!
    Vilken karusell!!!!

Krya på er ni som är sjuka!

• Mrs  B

Vickan
    Ja, det har verkligen funkat bra.
    Nu väntar jag bara på att få tid att träna också.....
    Kanske att det kan funka nu när jag ska lägga svenskan på en dag istället för alla kvällar.

• viktualia

jag tränade i stort sett inget under min bantning... är så sanslöst ointresserad... men egentligen borde jag... både då och nu.. hm....

dags att sussa... och ladda för en mysko arbetsdag... ska iväg på obekräftat möte i en annan stad.. känns rätt mysko att inte veta om man är välkommen...men men... det visar sig väl.. hm...

kram på er!

• Mrs  B

God natt!!!!

Dags att sova och ladda batterierna för morgondagen då inskolningen ska börja.
    9-11, precis i Maltes sovtid......Kul! (nja, vi får väl se)

• nennesjuttioåtta

AM och Sweetstreeeeet
    Vad gulliga ni är! Det var marmelad/sylt/gelé på blå druvor men vet inte vilken sort (logon var med röd ram runt GrapeJelly och druvor i bakgrunden )... HAR ni tid och lust och ork så JAAA TACK! Jag betalar gladeligen vad som helst! Oavsett om det kommer från äpplet eller jättehålet ! Annars åker husmorsföklädet på (brukar även funka med min ytterst flickskoleaktiga kortkortkjol utan något under men då bör det inte vara något som ska passas på spisen, hehhehe)

Hmm, vad tänkte jag skriva mer.

Mrs B
    Wehooo för viktras! Bravo!!

Izzie
    Nooo missade wipe out! Låter som något för min trillaomkull-humor... Hahhaa, lycka till med träningen imorgon bitti då.

Jag var till akupunktören idag och fick en hel hög med nålar och SENDRAG där en nål satt som inte försvann trots att han tog bort den. Efter lite massage så gick det över men fy vad obehagligt. Fast jag garvade mest...

Nu ska jag sova, eller klämma mannen i skrevet.

• sweetstreet

Hm.....
    Nenne sitter här och funderar sååååå på VAR ngnstans den där nålen satt??? Alltså VAR fck du sendraget???????
    Hoppas det itne var på ngt vädligt hemligt ställe för det verkar ite obehagligt med sendrag på just de där hemliga ställena...

Och SJÄLVKLART ska jag kolla efter din GrapeJelly, men kan ej ova att det blir rätt märke. Hoppas det är ok ändå...?

• fru AM

Godmorgon i tråden!

Hur går det med Ores testande ...?

Nenne: Kollar efter din vindruvsmarmelad idag! Hör av mig om jag hittar.

Min förlossningsvånda: Som ett led i min beslutsgång skulle jag vilja titta på bilder på kejsarsnittsmagar ... Lite perverst intresse men så är det. Någon som vet någon länk till en sida ...? Jag har googlat och rotat på familjeliv (hua!) men inte hittat rätt.

• nennesjuttioåtta

AM &Sweet
    wow, det här blir ju en rafflande tävling! Vilket märke det r spelar nog mindre roll, tusen, tusen tack!!!

Och sendraget satt i vaden, men på framsidan. Helskumt! Så ingen vaginamassage blev det, däremot ska jag hoppas få en i kväll för idag hittade jag en aladåb. Nu vet även maken hur den ser ut, jag fick ge efter och stilla hans nyfikenhet.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare