• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta

Jag målade våra köksstolar röda förut (en annan modell) och jag blev galen för hela tiden upptäckte jag att jag hade missat en sida här eller undersidan på den där tvärslån eller hela baksidan... gahh... ja det där med sprutlackering var ju ingen dum idé. Synd bara att senast jag kollade så sket jag inte pengar.

• Telemarkgrrl

Nej, Lappis, nu FÖRBJUDER jag din mage att både göra ont och blöda mer!

• nennesjuttioåtta

fru AM skrev 2009-03-06 16:12:51 följande:

Nenne: allvarligt talat så tror jag att du skulle vara en perfekt gäst även på cocktailparty!

Bara om jag får behålla mina Manolo på. Eller vänta, det står Meindl på dem....
  • Telemarkgrrl

AM, jag har heller aldrig varit på cocktailparty. *nudge, nudge*

• fru AM

Nej jag vet - det är dyrt med sprutlackering ... Finns det inte någon sprutlackeringsskola där de utför elevbehandlingar (som med massageskolor o dyl)? Det behöver ju inte bli perfekt - bara man slipper det där rinnet och irritationen att missa sidor hela tiden!

• nennesjuttioåtta

Bra initiativ Telis
    X - VIK HÄDAN! *gör besvärjelser och kastar spindelbon över axeln*

• fru AM
    Telemarkgrrl skrev 2009-03-06 16:14:39 följande:
    AM, jag har heller aldrig varit på cocktailparty. *nudge, nudge*
    Haha - det tror jag inte på. Men du får också komma! Har du börjat pimpla whisky än?
  • nennesjuttioåtta

fru AM skrev 2009-03-06 16:15:09 följande:

Nej jag vet - det är dyrt med sprutlackering ... Finns det inte någon sprutlackeringsskola där de utför elevbehandlingar (som med massageskolor o dyl)? Det behöver ju inte bli perfekt - bara man slipper det där rinnet och irritationen att missa sidor hela tiden!
    Ett sprut för 200 spänn, det borde ju finnas en marknad för det!
  • Telemarkgrrl

Vi har sprutlackerat våra köksluckor och det var faktiskt inte så dyrt. Fast det kanske var för att jag jämförde med att köpa nya.

• Telemarkgrrl

fru AM skrev 2009-03-06 16:16:01 följande:

Haha - det tror jag inte på. Men du får också komma!
    Åh nämen tack! Inte ska väl jag.
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare