• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • _koko_

Nu, raringar, ska jag ta helg! Tänk, klockan är 15 och jag är sist på det här bygget... Om man skulle ta och skita i konsultlivet och bli fast anställd nånstans när jag börjar jobba igen efter nästa föräldraledighet, vill också kunna gå efter lunch på fredagar...

• Lapinette

Oj, nenne det lät alvarligt och väldigt olikt er (no sex)!

• Lapinette

Bye, bye kokisen!

Själv för jag upp vareviga timme jag jobbar så jag sitter oftast kvar 30-60 minuter då jag har så dåligt samvete över all tid jag spenderat här.

• Fru E

Här är en till med noll sexlust för tillfället inte ens lockad av att pilla på maken men det kommer väl igen. Tror det beror en del på tanten som uteblivit...

• Fru E

Koko-men du lär ha trevlig lön som konsult en annan kan drömma om de lönerna.....jag slutar aldrig före tre på fredagarna

• Fru E

Har attans ont i korsryggen nu med om dagarna, måste nog börja träna ryggen lite mer.....gör tom ont om jag ligger på mage i sängen

• FruCicci

Förstår att du känner dig oskuld Lappis
    Kan inte påstå att vi har haft så mycket av den varan i halmen heller... fast jag är rätt sugen nu när jag har kommit in i dessa veckorna, tror det är maken som tycker det är konstigt när han ser stora magen
    Sen så får jag lätt sammandragningar i samband med sex, o han vet det, så han vågar inte.....
    Nåväl, appropå att vi har haft risigt innan, så fick jag iaf blommor i går, det är kanske som bäddat för lite sex i kväll då.

• FruCicci

Nu ska jag strax hem jag med!
    Det har varit en riktigt seg fredag... bara sitter och väntar på att klockan ska bli dags...

Trevlig helg!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare