• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta

Liten
    jag tror nog han hunnit utforska hela slidan faktiskt.
    jaaa skicka snusk-sms redan nu! Moahahahaah! Mysigt!!

Lapinette
    Du ska ha ÄL snart, va? Eller har du i så fall haft det redan?!! Men... cyklar vi samtidigt annars nu igen? Vad festligt!

• _koko_

Nenne, länka länka! Min brist upptäcktes ju när jag redan var gravid med conny.

• Lapinette

Jag borde ha ÄL fr o m idag och ett par dagar framåt ... men undrar om jag verkligen har det då tempen ligger så högt??!!

• nennesjuttioåtta

Koko
    *tillber google*
    Vi får se vad läkarn säger nästa vecka men eftersom de tär ärftligt så ligger det väl bra till hands? Och jag kanske har så pass hög brist att det påverkar fertiliteten... *spekulerar desperat*

• _koko_

Men nenne, vilka ord du slänger dig med!!

Liten - Otroligt bra idé! Ibland måste man anstränga sig lite för att väcka den björn som sover.

• nennesjuttioåtta
    _koko_ skrev 2009-03-06 14:33:57 följande:
    Nenne, länka länka! Min brist upptäcktes ju när jag redan var gravid med conny.
    Det stod nästan längst ned i din första länk.
  • Lapinette

Ahhh ...kokisen, det är den där burken jag har här hemma ... och försöker komma ihåg att pilla i mig varje morgon.

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-03-06 14:35:06 följande:
    Jag borde ha ÄL fr o m idag och ett par dagar framåt ... men undrar om jag verkligen har det då tempen ligger så högt??!!
    Ja min är ju alldeles knas så jag kanske hoppar över den här gången då. Fast förra månaden med Puregon så låg tempen rätt högt då med alldeles före ÄL så sjönk den men sen orkade jag inte tempa så jag vet inte vad som hände sen.
  • FruCicci

PÖKA PÖKA PÖKA nu Lappis!
    Kan du inte testa med ÄL stickor, har du helt tagit bort det?

• _koko_

nenne - Hahaha, jag som trodde att jag hade lusläst den... *rodnar*

Zink har jag förresten fått tips om ska vara bra att ta när man är förkyld?!

lappis -

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare