• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Telemarkgrrl

Jag gillar inte heller whisky, fast med honung och nejlikor går det kanske bättre.

Lappis, dricker du örtavkok från akupunktören nu? Dom jag fick när jag gick på akupunktur var lika äckliga som Echinagard, det var helt omöjligt att få ner det.

• Liten med Mindre

De satt och smakade whisky-fudge här på jobbet här om dagen - inte ens det godiset kunde jag få ner. Whisky är inte gott.

Fast vad gör det när det finns så mycket annat som ÄR gott

• nennesjuttioåtta

ja, lämna sånt till dem som gillar det. Bara det blir tillräckligt med choklad över åt oss andra.

• Lapinette

Telis - har inte varit hos akup på en månad men på torsdag blir det garanterat örtavkok igen ...mmmmmmm... !

• Ore

Jag ska inte påstå att jag är frälst i whiskey, men jag gillar det, om det inte är för rökigt. Har en far och en bror som är tokiga i whiskey, och de har (vid ett tillfälle) dragit med mig till systemet vid 7 på morgon för att stå 3 timmar i kö inför släpp av Mackmyras preludium-flaskor. (För att de ville ha en flaska var att spara, samt en till att dricka av...)

Å andra sidan gillar jag inte Baileys, vilket tydligen "alla" tjejer gör...

• Lapinette

Telis - ska göra din Amarettoefterrätt i helgen då har kompisar över på middag. Har du serverat den med glass/något kallt till? Funderar nämligen på om vi ska ha lite glass också.

• Fru E

Makens alla bröder avgudar whiskey och försöker hela tiden omvända honom men de har inte lyckats än

• Ore

När vi ändå är inne på alkohol så korkar jag upp litet fredagschampagne, tycker det är dags för det nu. Ta för er!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare