• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Telemarkgrrl

Lappis, jag själv är inte så förtjust i glass till varma desserter men vi servera vaniljglass till och alla andra verkar gilla det väldigt mycket. Så det tror jag blir jättebra!

• Telemarkgrrl

Och min man! (gillar Baileys alltså )

• Lapinette

Telis - toppen! Ska ha lite vaniljglass till.

Ore - tack, tar gärna ett glas champagne!

• Piggelin1

Telis - ha en underbar resa & kör hårt med whisky & jodapax
    Enchinagard har jag testat en gång för typ tio år sen & blev 100 ggr sämre än jag var innan - kunde knappt andas Tydligen innehåller det en växt/blomma som är nära besläktad med prästkrage & jag är SUPERallergisk mot just prästkragar - så den åkte rätt i papperskorgen efter det testet & jag fick istället inhalera några extra doser Bricanyl...

• nennesjuttioåtta

*håller fram en 5-litershink*
    Jag behöver också lite bubbel...

• nennesjuttioåtta

röd solhatt eller vad heter den..? Läskigt Piggelainen!!

• Fru E

Ohhhh bubbel vill jag med ha!!!

Så kanske jag kan ordbajsa lite bättre än jag gör just nu i det jag skriver

• Piggelin1

Hinner inte med i tempot ni skriver!
    NU kanske vi hittat en tillfällig lösning på buggarna, så att jag ska kunna distribuera det till alla marknaderna innan jag stänger igen butiken för de närmaste veckorna... Har ingen lust att jobba i helgen/nästa vecka...

• _koko_

Telis - Mitt bästa tips är KRISBRUS, som finns på hälsokosten, brustablett som smakar lite svarta vinbär. Den enda brustabletten jag klarar utan att få kväljningar. Brukar ta 2 direkt när jag börjar känna mig förkyld och sen ett par om dan. Funkar bäst om man börjar i tid, när det brutit ut redan är det för sent.

• Piggelin1

Juust det röd solhatt, så heter den, tack Nenne! Satt & funderade & funderade, men kom inte på namnet! Så fort jag ser en sån blomma ute i naturen numera, så tänker jag på mina henmska misslyckade försök med Echinagard

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare