• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • MSW

..Å andra sidan hade jag nog tyckt att det vore skönt att få tentan gjord också..

• Fru E

Ore-jag använder Dermanords hudvårdsprodukter och har gjort i 2 år, är supernöjd!! Har liksom du både torr och fet hy men har fått lite kontroll på den med deras produkter. Jag tog en ansiktsbehandling först och fick då hjälp med vilka produkter jag skulle ha och sen har jag köpt till lite flera bla deras ögonkräm som är bra . De har även smink med

• Fru E

Mrs B-gör lite av var om du kan

Bra inför intervjuer är som MSW säger att lista bra och dåligt med en själv men vända det negativa till något positivt dvs att det är sidor som du jobbar med att förbättra. Vad du har för förväntningar på jobbet, vad du gör om 5 år, vad du vill utveckla, och förbered några frågor till intervjuaren med.

När är det dags imorgon???

Ego-hmmmmm kanske skulle testa imorgon då........eller på lördag....kruxet är att min bror sover över till lördag morgon och inte så roligt att testa då.......eller så väntar jag till söndag.....inte är väl jag velig

• Fru E

Lappis-tack för tipset angående tapeter, har varit inne där och kollat lite innan med

• nennesjuttioåtta

EA
    testa söndag, då har det gått en vecka sen sist.

• nennesjuttioåtta

Mrs B
    Lycka till! Jag har inget bra tips men låt det synas att du verkligen verkligen vill ha jobbet!

• Fru E

Mrs B-öva ikväll på maken så vet du lite hur du ska agera . Jag övade löneförhandling med maken och det gick ju bra igår

• Fru E

Nenne-ja jag gör nog så. Just nu är det rätt så lätt att inte fundera så mycket eftersom jag nästan accepterat att det blir minus igen, har ju nada symptom (vet att man inte behöver ha det *fniss*)

• fru AM

MSW: fin telefon - men jag klarar inte pekskärm ... Hade en liknande telefon i somras och det uppförde sig helskumt (elelr så var den för komplicerad för mig). Jag vill bara ringa, sms:a och fota med den telefon jag har ...

Frullan: Osäkert om man kan åka båt till Dalarö - annars kanske Mariefred/Gripsholms Wärdshus är något att fundera på. Dit åker man båt från Stadshuset.
    www.gripsholms-vardshus.se/lang.asp

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare