• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta

Nu skickade min man över lite bilder från hans mobil, bl a från bröllopsnatten (kläderna fortfarande på ) och från morgonen efter när vi ska äta frukost på sängen. IIIIhhhh jag vill göra det igeN!!!!!

• Ore

Jag skulle också vilja gifta mig igen... Tror jag... Fast jag kan lika gärna ta ytterligare en bröllopsresa. Nån gång ska vi nog åka till Las vegas och "gifta oss" där. Det behöver ju inte vara lagligt, vi är ju redan lagligt gifta...

• Ore

Eller var det bröllopsnatten du ville ha igen, Nenne?

• MSW

Nu ska jag försöka ta tag i Thaipannbiffarna som är kvällens mat!

• fru AM

Ja nenne: skönt att systersonen är hemma nu!

MSW: ta tag i thaipannbiffarna? Är de på rymmen? De små rackarna ...

• Telemarkgrrl

nenne, kan du inte skicka dom vidare till mig så lägger jag upp dom i albumet?

• nennesjuttioåtta
    Ore skrev 2009-03-04 16:24:02 följande:
    Jag skulle också vilja gifta mig igen... Tror jag... Fast jag kan lika gärna ta ytterligare en bröllopsresa. Nån gång ska vi nog åka till Las vegas och "gifta oss" där. Det behöver ju inte vara lagligt, vi är ju redan lagligt gifta...
    jag vill ha både och! Hela kitet! Böllopsresan (som vi sov mest eller låg med varandra - och det var inte på Utö, hahahah!), vigseln och festen. Bröllopsnatten sov vi bara, däremot på morgnonen...Tihi tihi.

telis
    Kommer aldrig på fråga. Förresten har de så dålig upplösning så ingen skulle se vad det föreställde...

AM
    Måste nog lagas!
  • nennesjuttioåtta
    nennesjuttioåtta skrev 2009-03-04 16:55:32 följande:
    Måste nog lagas!
    Om MSW får fatt på thaibiffarna till slut... De kanske har slagit sig?
  • nennesjuttioåtta

nu är det kväller! Hejj rå!

• Mrs  B

Hej hej

Nu har jag förklaringen på varför Max varit så gnällig de sista dagarna. Han har nämligen feber idag, började i natt någon gång, så han har nog haft en infektion i kroppen och att den slog ut i natt.

Malte däremot är pigg och kry som en mört.
    Hur go och mysig, dock BUSIG, som helst.
    Somnade 20 i går, vaknade först 07.
    Förmiddagssömn ca 2,5 h, eftermiddagssömn 1,5h

Har hunnit plugga en hel del, tagit hand om Max, strukit tvätt och vilat.
    Bra dag alltså!!!!!

Izzie
    När min man tränar vanligt gör han det på morgonen (gym) för att kunna vara hemma med oss på kvällen. Skönt för oss båda eftersom det inte går att göra så med hockeyn!!

Nenne
    Nu ska vi börja planera för Dalarna i sommar.
    Har du tips på boende för en barnfamilj?????

BS
    Vad bra att ni har fått en dietist!!!!
    Tror att det kommer att göra susen!
    Jag tycker det är bra att vi har en dietist till Malte för annars hade jag inte blivit klok på hur mycket han är tvungen att äta för att få i sig rätt mängd av allt.

Vi Fööräldrar - tidningen nr 2 2009
    Reserepotage om Chamonix
    Ett par la 2 månader av sin föräldrarledighet där, men varannandag skidåkning.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare