• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta
    sweetstreet skrev 2009-03-04 14:12:47 följande:
    Vadå ingen koll på tempen??antingen är den väl hög eller så är den låg??????Hur svårt kan det vara???
    Eller hur! Jag förklarade läget om hur den "ska" vara men han bara hummade ointresserat och bytte ämne.
  • Lapinette

nenne - något är ju knas med din kropp och din höga temp visar det absolut. Typ en infektion (jag har ju tidigare undrat om du varit sjuk ... jag kanske inte had så fel ändå). Hoppas du får mer och klara besked gällande järnet. När skulle du dit (du vet kaniner har små hjärnor... minns inte)?

• sweetstreet

Du nenne!
    Jag tror inte vi vill veta var Telis had moppen......!!!!!

Say no more....!!!

• Ore

Jäklar vad snabba ni är. Måste nästan sätta möte på telefonen om jag ska hänga med...

• sweetstreet

Ja jag undrar också ifall du har ngn infektion på g eller så??
    Känner du dig hängig eller annorlunda mot vad du brukar? Tröttare?

• Lapinette

nenne - din nya akupunktör tar han/hon puls och ber om att få se tempkurva?

• sweetstreet

Ore

Fast nu msåte jag nog tyvrr återgå till jobbandet...

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-03-04 14:14:16 följande:
    nenne - något är ju knas med din kropp och din höga temp visar det absolut. Typ en infektion (jag har ju tidigare undrat om du varit sjuk ... jag kanske inte had så fel ändå). Hoppas du får mer och klara besked gällande järnet. När skulle du dit (du vet kaniner har små hjärnor... minns inte)?
    Jag hade en telefontid nästa fredag. Ingen ny tid inbokad men jag vet att han rpatade om att jag skulle lämna biopsi och några prover på fastande mage men vet inte på vad. Små gula gubbar har också små hjärnor så det står väl 1-1 nu.

Sweetie
    Jo jag vill veta. HAHAHAHAHHA!
  • Ore
    Telemarkgrrl skrev 2009-03-04 14:10:12 följande:
    Sweet, nä tyvärr, jag hade faktiskt nattlinnet på mig också.
    Okej, jag har en ny bild. Jättekort Babydoll-nattlinne med fluffig kant nertill, hjälm och dammsugare.

Stämmer det???
  • Lapinette

Som ni märker har jag helt snöat in på tempkurvor och akupunktur (sen i höstas) men det är för att jag märker sådan skillnad ... dock har jag inte blivit gravid men jag kan tänka mig att fortsätta gå enbart för välbefinnande (men då hos min gamla där jag fick ligga och sova ).

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare