• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Telemarkgrrl

Nenne, vi får se om jag tar en Bombardino, jag tycker att dom ser lite läskiga ut. Räcker det inte med att jag tar ett glas rött åt dig istället?

Lappis, ja på lördag är det vi åker.

• nennesjuttioåtta

ja du den där jäkla tempen. Jag ligger också på tok för högt men jag vet ju inte varför. Är knappast gravid... Jag har haft 36,6 EN gång sen dag 1 på mensen, resten 36,8 och uppåt. Men jag har inte svettats sen i fredags. Akupunktören tyckte också att jag var väldigt varm, syntes på min tunga.

• nennesjuttioåtta
    Telemarkgrrl skrev 2009-03-04 13:49:15 följande:
    Nenne, vi får se om jag tar en Bombardino, jag tycker att dom ser lite läskiga ut. Räcker det inte med att jag tar ett glas rött åt dig istället? Lappis, ja på lördag är det vi åker.
    Jag antar att det ocså går för sig.
  • nennesjuttioåtta

Lapinette
    När ska du testa igen? Hoppas HOPPAS att det är över nu så ni kan sätta igång på ny kula och att allt går bra den här gången.

• Fru E

Tittar in snabbt innan möte/utbildning igen, pust!

Är så attans nöjd med mitt lönesamtal!!!! Kunde inte blivit mycket bättre!! Nu återstår bara att se vad jag får för bud på lönen med
    Fick fram allt jag ville och chefen tom höll med

Kram till alla!

• nennesjuttioåtta

EA
    HEJA TJEJEN! När får du något besked?

Dags att testa dig sen, tycker jag. Kronan på verket!

• Lapinette

Telis - är det en eller två veckor i år?

nenne - attans vad högt du ligger! Enligt min gamla akup skulle du få rådet att sluta äta stark mat och dricka alkohol. Märker du någon skillnad när du haft ÄL? Helst ska ju den stegringen vara 0,5 grader.

• Lapinette

EA - vad härligt! Här kan vi glömma lönehöjningar och samtal för den delen också. Får vara glad så länge man har jobbet kvar.

• Telemarkgrrl

Frullan, nu kom jag på ett kanonställe! Vad tror du om Oaxen skärgårdskrog? Jättefin mat och så kan dina päron bo i redarhytten på den där yachten dom har liggande nere i hamnen.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare