• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Fru FruLLan

Mindre:
    Jag kollade Utö, de verkade ha bra mat men ganska så enkelt och omysigt. Eller har nån varit där?

• MSW

AM: du får klippa bort ansiktet så att bara håret syns!!

Ananrs var det mycket att hålla tummarna åt idag, BVC, lönesamtal och allt vad det var!

Sweet: Låter verkligen jobbigt med magsjuka! Hoppas ni piggnar till snabbt!!

Här var det en lite lagom stressig morgon/förmiddag.. Men nu är det lugna gatan igen! Skönt!

Är inte så intresserad av syskonvagnsdiskussionen, men har märkt att jag funderar väldigt mycket på förlossningen, graviditeten, och hur det skulle bli nästa gång och syskon och när var och hur typ.. Men det är juh ABSOLUT INTE på gång NU!

• Telemarkgrrl

Frullan, mitt favvotips ute i skärgården är Svartsö herrgårdspensionat. Det är mysigare än Seglarhotellet för det är en sekelskiftesvilla med glasveranda och blommiga tapeter och ingen stordrift med konferensgäster. Och maten tyckte vi var mycket bättre än på Seglarhotellet också. Fick en helt fantastisk hummersoppa där en gång, mmmmm. Det enda lilla lilla abret med Svartsö är att det inte finns dusch och toalett på rummet, det är verkligen som ett klassiskt pensionat. Rum i huvudbyggnaden rekommenderas, rum 3 och 6 har jag för mig är dom största och finaste med kakelugn och havsutsikt.

• Telemarkgrrl

Sorry Frullan, såg att du inte ville ha enkelt - Svartsö är mysigt men enkelt.

• MSW

Hittade dom nu när sonen vaknade och jag skulle hämta in honom!

• MSW

..sen hittade jag rosa gummistövlar på maxi idag.. Som till och med passade! Så jag slog till... Så trots stressen på morgonen har det varit en bra dag!

• Telemarkgrrl

Sands hotell på Sandhamn är fint, fast jag har aldrig bott där så jag vet inte hur det är med maten och mysigheten.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare