• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • kängu

Hej Frejis *vinkar*
    Hur går det med uppsatsen?
    Skönt att ni har tid för UL nästa vecka. Vilken vecka är du i nu?

Önskar lycka till till BS & EA!!!

Ore- man vet aldrig....

• kängu

Jag sitter här och skjuter saker framför mig... dags att påbörja en ny del på ex-jobbet, och det är alltid lika segt innan man kommer igång!
    Roar mig istället med att surfa resor!! Såååå res-sugen just nu, jag blir galen!

• fru AM
    kängu skrev 2009-03-04 11:33:28 följande:
    Och nu dödade jag visst tråden
    Nä - det är nog bara lunchdags. Själv håller jag på och färgar håret och springer fram o tillbaka till badrummet
  • Ore

Nejdå... Försöker bara få litet sånt där, vad heter det, jobb gjort

Surfa resor är skoj! Vart vill du åka?

• kängu

Just det, glömmer att andra måste jobba!

Just nu är det långresa till Australien som är på tapeten. Men det är ju omöjligt just nu... Annars skulle jag kunna tänka mig en helg i Paris (hinns tyvärr inte med innan försäkringen slutar gälla, så det blir inget), en långweekend i NY, en vandringsresa till Korsika (eller bara till svenska fjällen...). Sen OM någon skulle vilja bjuda mig på 2 veckors slappar-resa till Maldiverna så skulle jag inte heller säga nej

Tror jag är extra sugen eftersom jag vet att det är omöjligt just nu... Kanske kanske att vi skulle kunna hinna iväg på en resa då jag är i slutet av v.27, men känns lite stressigt (typ 3 v kvar...)

AM- Vad blir det för färg? Jag måste gå till frissan snart...

Märks det lite att jag inte vill ta itu med det jag borde ta itu med???

• fru AM

Kängu: Känner igen det där med att vara extra ressugen när det inte går att resa. Jag FÅR ju faktiskt inte flyga längre ... vilket gör att jag drömmer mig bort ...

Håret blev lite förvånande rödaktigt. Är väldigt mörkbrunhårig i grund och botten - men nu med röda skiftningar. Hmmm känns lite klimakterievarning ...

Nästa steg är att våga gå till frisören och sätta ner foten och kräva någon typ av lång lugg och uppklippt ... Pinsamt nog är den enda kändis jag sett med min önskade frisyr Victoria Silvstedt och henne vågar jag ju inte ta med en bild på ...

• Telemarkgrrl

Hej hopp, jag är ledig idag och har just provat min nya skidhjälm och dammsugit lägenheten. Samtidigt. Jag hoppas inte grannarna såg mig.

Ska jag berätta lite mer om min resa till Italien på lördag? Eller kanske om min resa till Kalifornien i sommar? Äääääsch, jag retas bara, förlååååt!

AM, har du en bild på Silvstedt-frisyren? *nyfiken*

• kängu

Berätta för all del din retsticka

AM, Jag tycker att du kan ta med en bild på henne! Gillar du frillan så...

• Fru FruLLan

Frejan: du är så klok....
    själv är jag ett virrvarr av besatta tankar...
    som du säger man borde ju inte oroa sig över 20-30 år framåt. Men sånt roar jag mig med!
    Idiot!!!!!

Ang resor är jag fortfarande arg på ticket som inte låter en förlänga presentkort
    Tror att vi gör så att vi bokar in en resa 1 år fram i tiden. Skulle man då inte kunna åka så måste man ju får boka om, eller hur?

Annars har jag ett rese "problem" som alla ni resglada kan få hjälpa till med. Fast det kvalar nog inte in på resa egentligen.
    nåväl...
    Mina föräldrar fyller år och jag skulle verkligen vilja ge dom en resa, helst till Rom. Men syrran vill vara med och hon har inte så mcyket stålars just nu så Rom blir för dyrt. Men då tänkte jag att man kunde skicka ut dom i skärgården kanske. Båtresa, boende, middag osv. Vad tror ni om det? jag kan inte komma på något annat att göra inom sverige. tips?
    Men vart i skärgården?
    Vill att det skall vara fint, mysigt, bra mat.
    Har själv endagst bott på seglarhotellet i Sandhamn men det tycker jag inte är tillräckligt fint eller mysigt för päronen. men vad finns dte mer?

hjälp!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare