• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Telemarkgrrl

Grinda är fint och har bra mat men tyvärr en väldigt bullrig matsal. Faktiskt så pass att det är svårt att föra en konversation bara på två pers. Men dom kan ju ha byggt om sen jag var där!

• Fru FruLLan

vad ni är söta som, försöker hjälpa till!!!!!

telis: låter som ett tips man ska komma ihåg till frmtiden men för föräldrarna känns inte toalett i korridor som ett alternativ.

Grinda är med på listan över potentiella ställen. Vet inte varför jag inte föll för det helt... hmmmmm... vill kanske ha mer lyx...

fan borde kanske gräva lite i plånkan och skicka dom till Rom. Eller????

• BrudSommar2006

Vad mysigt med snödroppar, jag är mycket förväntansfull inför våren och vår trädgård, jag grävde ny rabatt i höstas, nej nu ljuger jag, jag tvingade maken att gräva ny rabatt och så planterade jag, och i samband med det så tryckte jag ner en massa lökar och dessutom grävde jag små sorkhål i gräsmattan och lade ner lökar i och så på med en grästuva igen, hoppas att allt kommer upp nu bara.

Det gick bra på bvc, jag tycker de är så trevliga där. Vi fick remiss till en dietist vilket känns lite mer konstruktivt en läkarbesöket vi var på. Remissen för blodprover får vänta så länge.

Om Iris nu skulle få vattkoppor så lär ni få veta det! Känns ju som att det är lika bra att få det gjort även om det är lite dålig tajming när hon nu har sin hand att tampas med, men, men.

• Fru FruLLan

Ahhh
    där kom ju et till svar angående Grinda.
    Näe då låter det inte som rätt...
    Vill att päronen skall kunna dricka och äta gott i riktig lugn och ro.

• BrudSommar2006

FruLlan, det måste väl finnas mysiga hotell som är lite lyxigare som inte är skärgården om det nu bara finns enklare hotell där? Men som ändå blir billigare än Rom? Kanske går det att satsa på någon mysig liten stad istället? Typ Sigtuna eller Trosa eller vad vet jag.

• kängu

Frullan, Rom behöver ju inte bli jättedyrt! Hur länge ska de vara där isf?

• Fru FruLLan

BS: Det låter som du är nöjd med dagens bvc möte. Bra! Och dietist låter vel som en jätte bra grej! Toppen!

• Telemarkgrrl

Rom är ju förstås alltid Rom.

• Lapinette

Har varit på Utö och tyckte det var trevligt. Har nu inte läst allt ... vem ska dit?

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare