• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta

MSW
    N u blev det läskigt.

Hahahahha, tjena syrran!

• MSW

Nenne: Nu måste det väl vara vetenskapligt bevisat åtminstone.. Hela TRE fall..

• Ore

Nenne: Skönt att systersonen är på bättringsvägen!

• MSW
    nennesjuttioåtta skrev 2009-03-04 15:58:44 följande:
    MSWN u blev det läskigt. Hahahahha, tjena syrran!
    "problemet" är väl att jag är yngre än dig..
  • MSW

Mitt konstigaste "bordsskick" (är väl egentligen andras det gäller...) är att jag tål inte folk som smaskar/äter typ knäckebröd...

Är iofs känslig med ljud öht.. kan inte med att ha badrumsdörren öppen då vår panna står där inne och brummar.. Mest på nätterna när jag sitter upp och ammar.. det hörs juh tydligast då...

• MSW

och förresten, BS, vad skönt att det blev ett bättre möte med bvc än med doktorn!

• nennesjuttioåtta

MSW
    Ja, och min syster har två barn men nu är det ju vetenskapligt bevisat.

Jag brukar tugga med öppen mun när jag hamnat i komastadiet eller är någonannanstans långt borta i tanken. Gärna knäckebröd. På det så knakar min käke i varje tugga så vi kanske inte behöver sitta bredvid varandra på en dejt?

• MSW
    nennesjuttioåtta skrev 2009-03-04 16:09:53 följande:
    MSWJa, och min syster har två barn men nu är det ju vetenskapligt bevisat. Jag brukar tugga med öppen mun när jag hamnat i komastadiet eller är någonannanstans långt borta i tanken. Gärna knäckebröd. På det så knakar min käke i varje tugga så vi kanske inte behöver sitta bredvid varandra på en dejt?
    Haha.. nä kanske inte.. Fast säger som AM att det är mest när det är nära och kära som låter som är värst.. Med svärfar på första plats!
  • nennesjuttioåtta

Ja se de där svärfarsorna. Hahahah!

• nennesjuttioåtta
    Ore skrev 2009-03-04 16:02:08 följande:
    Nenne: Skönt att systersonen är på bättringsvägen!
    Jaaa, tack! Det tycker vi med!
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare