Hann inte kommentera färdigt igår och den här veckan lär bli lika stressig som förra så jag passar på nu och sedan får vi se hur mycket jag hinner in här.
Nenne, trist att mensen dök upp, vem var det som sade att det här med insemination egentligen inte ökade chansen med så mycket, var det Lapinette? Jag börjar förstå det nu, det är ju hittills bara Sweet som haft någon tur med det här. Fast jag förstår ju också att det är bra att prova det först innan ivf ifall att. Har du börjat spruta igen nu för att försöka er på sista inseminationen? Kram till dig i alla fall.
Själv är jag fortfarande konfunderad över vad mens på dag 23 kan innebära, har ju alltid dag 30 - 32 annars men det är ju visserligen utan ÄL då vad jag har förstått. Fast cykeln då Iris blev till var ju också jättelång, längre än så tror jag, så det är väl bara att acceptera att jag aldrig kommer att veta. Ska väl ringa till gyn om att få göra det där proverna men trodde ju att jag skulle ha gått ner några kg tills dess men har ju stått helt still som vanligt, trots att jag varit noga med vad jag ätit. Sista veckan har det dock inte blivit någon cykling eftersom jag är så förkyld, både Iris och jag går runt och snörvlar och hostar, hon har iofs hållit på flera veckor längre än jag och inte blir vi riktigt friska. Har dessutom tänkt att synda och äta en semla imorgon faktiskt, då går jag väl upp ett kg.
Mysigt med snön i alla fall, Iris var ute och åkte pulka på tomten igår med sin pappa medan jag städade. Hoppas att vi är friska nu till helgen för eftersom lek & plask är inställt så tänkte vi försöka oss på Junibacken igen, jag och mamma den här gången. Det är sista helgen innan vår Sälen-vecka också, ska bli skönt.
Kramar till Koko och Muggles, har förstått att helgen inte varit så lätt.
Vickan, stackars din mormor. Min farmor bröt ju höften för ett tag sedan och fick operera om fyra gånger för att de inte gjorde rätt från början, hoppas att din mormor har bättre tur. Nu verkar hon dessutom ha blivit förvirrad på kuppen så nu verkar det inte som att hon kommer att klara att ha eget boende något mer eftersom hon inte ens verkar klara att trycka på larmet. Jösses vad hon har blivit risig rent mentalt bara sedan hon ramlade.