• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Mrs  B

EA
    Kollade kalendern precis och det kan bli körigt nästa vecka för måndag är den enda dagen jag inte har något bokat.
    Kan ev på torsdag beroende på om min kompis avbokar eller ej.
    (Hon är timanställd så man vet inte).
    Har annars bvc 9.30 och är sen ledig tills 14 då jag hämtar Max.

• MSW

MrsB Låter trevligt med IKEA och väla...

Nahe... nu ska jag ägna mig åt sonen och ärtsoppan med pannkaksbakelse! Puss på er och ha en trevlig helg!!

• Fru E

Mrs B-hmmmm oki kanske vi ska ta det nasta vecka igen sa slipper vi stressata ska kolla i kalendern en extra gang pa mandag nar jag kommer till jobbet men tror att det var de dagarna som jag ar i H

• Fru E

Ja har ju glomt att onska alla en trevlig helg sa:
    Trevlig Helg alla

• nennesjuttioåtta

sitter med POPCORN (jag måste vara sjuk, vad hände med godiset och kladdkakan?!?!?!?) framför Let's dance ... eller nej, nu öljuger jag. Jag kollar in Familjeliv *gör motbesvärjelser* :-s

Idag var mannen jättedeppig, nu har han beställt gratis info om adoption och det ör väl det enda som är gratis när det kommer till det. hur ska vi ha råd med att adoptera?!?! det blir nog inga barn här.

• Fru E

Nenne-upp med hakan tjejen
    Hoppet ar det sista som overger en (sager en som sjalv deppar var manad) och vi finns och stottar, pa ett eller annat satt blir det barn i ert hus ska du se
    *skickar over lite kladdkaka och godis till Nenne*

• Fru E

Och pa FL bor man INTE vara!!!!
    Battre har hos oss

• Fru E

*viskar forsiktigt det ar kanske aldrig fel att kika pa de alternativen som finns *

• viktualia

dags att vinka förbi...

Nenne - INTE bo på FL... fy fy!

MrsB - hm.. borde nog viktklubba igen.. känner igen dina kommentar, det VAR ju inte omöjligt och jag blev ju för 17 av med 24 kilo på 7 månader....

Ego - slöhelg i soffan... vill jag ägna mig åt. Maken har 1000 renoveringsidéer och jag känner mig mest utarbetad... förhandling om helgen pågår

• kängu

Nenne- bort från FL! OM det blir adoption så kommer det att lösa sig med pengar *kramar om*

Vickan- Lördag-renovera, söndag-slappa kanske?

Själv sitter jag och surfar ekonomiska tips på en fredagskväll... låter tråkigt jag vet men försöker förbereda oss inför det nya fattigare livet som snart kommer. Har aldrig tyckt det varit intressant med ekonomi tidigare men börjar tycka det är riktigt kul nu

Jag ska snart gå och lägga mig, är supertrött trots att jag sov middag 2 timmar tidigare idag.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare