• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • MSW

BF-lista
    Am 2/5 2009
    Cicci 9/6 2009
    Kängu 21/6 2009
    Koko 29/8 2009
    Frullan
    Frejis

BIM-
    Nenne: Kanske runt den 24/2..? Tillbedjan till nålguden är det som gäller denna månad.. Har redan planerat festligheter för kanylballens dag!

EA: ca28/2 Som är första BIM efter mirakelvattnet..

Lappis: Som mest hoppas att X'et ska spolas bort så dom kan försöka på riktigt igen!

Ore: Denna gången håller vi tummarna för att du får stanna uppe på dom rosa molnen!

• MSW

Förresten: FruL: Har nog inte kommenterat att du fått reda på att dina hormonvärden var bra!! Jätteskönt juh!

• MSW

Vad händer i veckan: (variant av bim/bf lista)
    19-22/2 Lappis i Barcelona och solochvårar (på ett bra sätt alltså) sig och maken!

23/2 BP för lappis, nu ska det väl ändå vara nere på 0.

ca24/2 BIM för nenne, tillbedjan till nålguden är det som gäller denna månad.. Har redan planerat festligheter för kanylballens dag!

ca 28/2 Eas första BIM efter mirakelvattnet..

Så blir det lätt för alla att hålla reda på allt som ska hållas tummar för och så..

• Telemarkgrrl

AM, åh men vilken MUPP!! Skönt iallafall att du nu kan välja vilket som känns bäst!

• fru AM

MSW: Visst kan jag avslöja snittdatum (men det är inte exakt spikat utan bestäms veckan innan): 27-29 april blir det om det blir snitt. Själv hoppas jag i såna fall på 27 april! Blir det vaginal förlossning (men igångsatt) så blir det vad jag förstår någongång 20-24 april.

Så du kan ändra min BF i listan till 20-29 april!

Telis: ja visst känns det lyxigt att få välja! Visst fyller du år 27 april? Det vore väl kul att få dela födelsedag med Hector?

• Liten med Mindre

AM, då känns det som att ni både kan ha kakan och äta den! Skönt att du får kolla upp ordentligt först - och besluta dig sedan.

EA, skulle gärna smaka muffins i helgen. Fast då får du komma till Stockholm och baka. Jag och lill-Snorpis har ingen bil i helgen när maken är på övning.

• Telemarkgrrl

AM, en liten oxe alltså. Ojojoj, ni kommer att få det tufft, vi är kända för att vara väldigt envisa. Och låter inte Hector som en extra envis liten filur?

• MSW

BF-lista
    Am 20-29/4 2009
    Cicci 9/6 2009
    Kängu 21/6 2009
    Koko 29/8 2009
    Frullan
    Frejis

• MSW

Jag hade annars tyckt att 19/4 är ett bättre datum... Nynnar *för då är det ingen vanlig dag.. * Bara två månader kvar idag.. (undrar om man, dvs jag, någonsin växer ifrån att tycka att det är roligt att fylla år...)

• Izzie

AM - Usch ja, det förstår jag att det var jobbigt. Typiskt med att få en manlig doktor som inte varit med själv och vet hur det är...

Har du fått ditt bäcken röntgat innan?

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare