• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta

hejsan heeej!
    Jaha, som vanligt glömmer jag allt jag tänkt kommentera, måste nog börja göra noteringar på post-it.

Vet inte vad jag gör här mer än att säga HEJ för jag har i övrigt inget ego att rapportera. Långt kvar till BIM fortfarande och idag kändes tuttarna mycket saggigare *skakar* men det blir nog bra det där...

AM
    Läkarn ryckte ju upp sig på slutet iaf.

Muggles
    Bäst att öva på sånger så att du kan flest!

Sweetie
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vilken söt kisse!!! Maken letade direkt upp en abessinier på Blocket men vi får se när det blir av att vi blir kattföräldrar, just nu är vi så sällan hemma känns det som. Och de är rätt dyra att köpa!!!! En bondis kan man ju bara plocka upp på närmsta bondgård och sen är det din. Grattis till tillökingen!

Frejis
    Hang in there!

• Frejis

Telis & A M - tisdag passar bra för min del. Helst efter kl 12 (har en föreläsning mellan 9.00 och 11.45), men jag har ingenting emot att gå tidigare heller.

EA - jag känner mig nog rätt bekväm i att inte veta hur det ser ut där inne just nu, dvs jag måste vara nöjd med sakernas tillstånd just nu (konstigt, jag som aldrig brukar vara nöjd Sedan vill jag så klart att allting är som det ska vara, men det vet jag egentligen inte förrän på torsdag.

A M - inspirerad av dig tuggar jag just nu på Breton Sesame som jag hittade i skafferiet. Gott! (de fanns som nyhet på Daglivs för sådär en månad sedan)

Muggles - *måste kolla graviditetsuträkningen* vecka 7 enligt Familjeliv.

Sweet - har nu kollat på din hemsida, vilken söt kattunge!

Nenne -

• fru AM

Frejis & Telis: ska vi köra lunch 12.30 då? Frågan är bara var? På Anglais har de bra lunchbuffé t ex? Andra förslag?

• viktualia

pling plong

Vickan har varit i storstan och insett hur lite jag längtar tillbaka till morgonrusningen på röda linjen mot Mörby....

Hålan har sina goda stunder!!

• kängu

Skönt att höra Vickan att även hålor har sina ljuspunkter

Jag sitter och tittar på vår nya lilla tv... Japp vi är nog dem enda som köper en mindre tv än den vi hade... men den är lagom liten för oss! Jag är inget förtjust i tvapparater

Vet att det var en del jag skulle kommentera men kommer inte ihåg det nu

Skickar istället kramar och hoppas alla får en god natts sömn!!!

• Liten med Mindre

*nynnar*
    "Hålan har sina goda stunder."

*slutnynnat*

Vilken trallvänlig slagdänga Vickan!
    Måste ju säga att morgonrusning är ju något som faktiskt kan få mig att vilja lämna storstaden med. Fast långarestider kan man ju få på landet oxå, så jag vet inte... Just nu skulle jag gärna ha en kvart till jobbet istället. Tänk vad mycket lättare att få livet att gå ihop. Eller i alla fall cykelväg - jag är inte knusslig. Då får man träningen på köpet o slipper gymmet.

FREDAG! Och ikväll är det tjejkväll! Wohoo! Vet inte hur länge sen det är vi sågs bara tjejerna i det lilla gänget.

• Liten med Mindre

Hallå???

Är alla ute och åker pulka med MrsB?

Eller - kanske jobbar på för att få gå hem lite tidigare.

• nennesjuttioåtta

fantastiskt! Det är FREDAG igen!!! Herrejösses vad fort tiden går!! Bara 5 dagar kvar till BOM och sen får vi börja om på ny kula igen (den där jäkla kulan som aldrig vill bli större än en loppa ) Men sån't är livet, get use to it!

• Liten med Mindre

Hmm...jag får ju stanna kvar tills dejten ikväll, så jag babblar väl på lite. Om jag kommer på nåt.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare