• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • kängu

Pust... plugg plugg hela dagen!

Piggis- va fint huset var! Och vilken liten sötnos till dotter du har!!!!

nenne- Mina tuttar har gått från stor A till liten C. Tycker de är ganska lagoma nu men vill inte ha större

• kängu

Pust... plugg plugg hela dagen!

Piggis- va fint huset var! Och vilken liten sötnos till dotter du har!!!!

nenne- Mina tuttar har gått från stor A till liten C. Tycker de är ganska lagoma nu men vill inte ha större

• fru AM

Angående bröst börjar jag bli orolig ... brukar ha B men nu har de redan vuxit till D och det är två månader kvar och de kommer svälla ytterligare sen när mjölken rinner till. De gör dessutom redan ont Vill inte heller ha större nu (är orolig för sladdret efteråt ...)

• Fru E

Har blir det inga storre tuttar vare sig vid AL eller BIM lika sma som vanligt men tur att maken tycker om dem iaf

Mrs B-var aningen avundsjuka pa ert pulkaakande idag......

Nenne-vi kan vanta pa BIM tillsammans men tror att du ligger lite fore mig.....

Lappis-klart du ska njuta av vin sa lange du kan!

Fick ett litet lusthojande paket i fodelsedagspresent fran ett kompispar som vet om att vi forsoker och dari var en kram man skulle smorja pa som skulle hoja sensationen och gora en mer kanslig men jag tyckte inte den gjorde sa stor skillnad......far kanske ge den en chans till och se....nar man inte kanner efter hela tiden for att se om den gor nagon skillnad

• Fru E

AM-du far garna dela med dig lite av de for stora tuttarna

Olika spritsorter har vi gott om har hemma. Bade jag och make tycker om att blanda olika drinkar och vill garna ha ett bassortiment att valja pa. Sen kan jag inte pasta att vi blandar jatteofta nufortiden men ibland pa helgen sa kan vi ta oss en drink eller nar vannerna ar over.

Ego:kanner varken bu eller ba, suck, aven om jag vet att det ar alldeles for tidigt for att kanna nagot om man ens gor det vid plus.......

• Fru E

Olika spritsorter har vi gott om har hemma. Bade jag och make tycker om att blanda olika drinkar och vill garna ha ett bassortiment att valja pa. Sen kan jag inte pasta att vi blandar jatteofta nufortiden men ibland pa helgen sa kan vi ta oss en drink eller nar vannerna ar over.

Ego:kanner varken bu eller ba, suck, aven om jag vet att det ar alldeles for tidigt for att kanna nagot om man ens gor det vid plus.......

• Fru E

*ouuuppps*
    lovar att inte spamma traden fler ganger med tuttar och sprit Bt hangde sig sa trodde inte meddelandet gatt ivag

• Fru E

Ahhhh nu forsvann ju alla sa jag kan lika garna fortsatta att spamma lite till

• fru AM

EA&MJ skrev 2009-02-17 20:20:40 följande:

Önskar jag kunde. Trodde aldrig jag skulle bli orolig för att få för stora - har tidigare varit en A-B-storlek och önskat mig större ...

De där lust-/känselhöjande krämerna kan man ju tyvärr bara använda när man inte är gravid ... Nåja, den som väntar på något gott
  • viktualia

tuttar - jag drar DD eller E utan att vara på smällen och fasar för att de skulle kunna bli större..URK!

sprit - vi har en massa olika sorter och drinkar blandas lite då och då här.... inköpen är dock större än åtgången....

ego - är APTRÖTT efter en galen arbetsdag.... galna möten mest... framförallt en jobbig kollega... hade dock lite fikaskvallerstund med två andra kollegor efteråt... lycka är att ha nån tjata av sig med...

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare