• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Lapinette

Och Liten! ... jag som trodde du (BS) hade koll på dansprogrammet.

• BrudSommar2006

Aaaaaahhh, DEN Tony!!! Reflekterade inte ens över det eftersom jag bara hade läkare graviditeter i skallen! Så klart att jag har koll - egentligen!

Nehepp, dags att hämta Iris.

• Grodan12

Hej alla förresten! Känner att jag är jättedåligt på att kommentera, men jag läser i alla fall lika flitigt som förr
    Känner att jag så sällan har något vettigt att komma med. Jag har inget nytt/bra/smart att säga angående barnalstring när det inte fungerar, däremot känns det förvånansvärt jobbigt för mig när det inte funkar för er, jag har ju aldrig träffat er men efter ha följt er i över två år känns det nästan som jag känner er. Lite skumt va, smygläsarna sitter och "lär känna" er utan att själv ge sig tillkänna...
    För övrigt händer det inte så mycket i mitt liv, jag är mest hemma och tar hand om lillgrodan och tycker det är jättemysigt. Skulle kunna bombardera tråden med allt (i mina ögon) gulligt han gör, men det känns inte så intressant för någon annan...
    Reser gör vi inte heller särskilt ofta, vi har segelbåt och lägger all semester på den.
    Vin är jag inte alls sugen på för tillfället, renoverar gör vi inte heller nu.
    Där hör ni vilket tråkigt liv jag har... Det är i alla fall anledningen till min brist på intelligenta inlägg

• Piggelin1

Ahh, kul att A'dam-tipsen kan komma till nytta, Lappis! Jag minns inte riktigt själv längre vad det var jag skrev - de senaste besöken i A'dam, då har det ju inte varit så mkt uteliv, eftersom brrosan numera är stadgad familjefar... För tio år sen då var vi ute nätterna igenom & låg halv/hel(?!)bakis om dagarna... MEN vad kul vi hade

Lappis - jag skickar till din yahoo, så kan jag brodera ut texten lite mer!

BS - kollar adressen & återkommer senare

• Piggelin1

Lappis, kul med partyväninnan, att ni kan sammanstråla i Barcelona!! Visst var det en tjej från Cannes-tiden? Extra kul, då jag kan tänka mig att ni inte ses så ofta!

• Piggelin1

Grodan - SKRIV! Inget är för trist att skriva om! Segling låter kul i mina öron tex!

• Fru E

Grodan-man behöver inte skriva något intelligent eller intressant bara det man känner för

• Liten med Mindre

Grodan - tror inte att resor till Falun kvalificerar för överintressanta heller.

• Lapinette

Piggelin - det är egentligen en tjej som från början är kompis till makens kompis, under hans partytid i Stockholm. Kompis, kompis som sedan flyttade in hos en annan kompis i Cannes (komp-licerat! ). Vi umgicks aldrig i Cannes utan det har blivit mer de senaste åren när våra kompisar (tjoho!!) har gift sig. Hon är faktiskt från Götet men hennes syrra bor i Vasastan/Stockholm så när hon är i Stockholm brukar vi träffas.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare