• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • start september

Liten,

Nynäs Havsbad vet jag flera som varit nöjda med, även om jag inte varit där själv. Det har lite spa/behandlingar tror jag.

• Lapinette

Liten - vet inte hur kvalitén är just nu men vi gifte oss och har kompis som förlovade sig på Gripsholms Värdhus (Mariefred).

• Lapinette

Lägger Södertuna på minnet inför vår 3-åriga bröllopsdag. Tack för tipset!

• Tinga

Ja, vad ska jag göra med all tid som blir över nu när jag slutat pumpa? Jag får väl ha det lugnt och skönt och nästan långtråkigt ibland.

Idag är det riktigt härligt väder här med solsken och snö, och eftersom både jag och pojkarna mår fint nu blir det långpromenad i eftermiddag. Ska bli så härligt att få komma ut och njuta av lite vinter!

Muggles - coolt att det är dags att börja jobba på nummer 2 nu! När tas spiralen ut? *måste ju hålla koll på din cykel*

BS - förstår att det känns tungt när vikten står stilla och ni kanske missat ÄL. Efter vad jag förstått var ju din cykel kajko redan när Iris blev till, och eftersom hon trots allt blev till väldigt snabbt tror jag absolut att det finns goda chanser för er att lyckas igen. Läkaren sade väl inte att du aldrig har ÄL, bara att den är oregelbunden och uteblir ibland? Upp med hakan, tjejen! Kram!

September - det lät som ett utmärkt sätt att tillbringa en söndagskväll på! Man får ju aldrig någon tid över, utan får helt enkelt ta sig tid att göra de saker man vill, vad det nu vara månde.

Mrs B - jag säger som någon sade innan; tänk igenom noga om du orkar vara mer eller mindre själv med tre barn under mer än halva året, innan du börjar din övertalningskampanj. Skönt att din man tog ett tag inatt och imorse, så att du fick lite lugn och ro.

• Fru E

Det är nästan så man får säga USCH vilket fint väder!!!! Alldeles för fint om man måste sitta inne och jobba hela dagen och inte kan gå tidigate men blir lite piggare när det är sol ändå

Ego:Här är nog ÄL över så nu blir det en lååååång väntan på BIM som nog är i månadsskiftet.....

• Liten med Mindre

Tröstar mig med att det är molnigt här då. Finfint jobbarväder. Maken är dessutom förkyld och gnällig som bara män kan vara - så det gör inget att få en paus här. Undrar faktiskt om inte män verkligen blir sjukare än kvinnor. Det kanske är något genetiskt?

Fast han är älsklig ändå. Tror dock inte det blir något ÄL-åka av, för så rolig är han inte. Någon som vill ha lite snigelslem?

• Fru E

Liten-jag tar gärna lite mitt har börjat avta och har inget emot att fortsätta vara alldeles för pilsk

• Liten med Mindre

EA - "Ett skepp kommer lastat!"

• Fru E

Liten-man tackar men ska kanske lasta av skeppet när jag kommit hem och inte nu på jobbet

• MSW

Nu sover sonen för andra gången idag! Hoppas det blir längre än en halvtimme nu!

Sitter och planerar mina ärenden eftersom vi ska in till stan sen.. Och det känns som jag glömt något som jag hade tänkt införskaffa.. jaja..
    Annars är här sol och snö här också! Första gången jag tittade på termometern idag visade den -10grader!!
    Känns som att både jag och sonen tar små steg mot att bli bättre nu! Hoppas att det inte bara är inbillning!

Tinga: en idé är juh att tillbringa den extra tiden här..

Muggles: spännande med spiralutplockning!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare