God morgon tjejer!
Hur är läget här då?
Lite blandad kompott inser jag...
Victor är hemma med 39 graders feber idag, så typiskt. Han är ju jämt sjuk känns det som. Hann precis vaccinera honom och gå på en försenad 18 månaders kontroll i går, sen när vi kom hem somnade han över rälsen på sin tågbana med tåget i handen, då insåg jag att han nog inte mådde så bra. Så det blir att åka hem från jobbet o avlösa maken efter lunch.
83 cm och 12,2 kg vid 1 år och 8 månader, antar att det är ganska normalt. Han låg lite under kurvan, men men han har ju varit sjuk lite grann...
TACK för en super trevlig brunsch i söndags. ÅÅÅÅ vad jag njöt av både mat och sällskap. Kramar till er alla underbara!
Frullan så bra att skorna blev en höjdare.
Kan rekommendera sthlms tjejerna en butik i Fältöversten, det är fantastiskt bra där, kanon skor och bra priser allt som oftast! Alltid rea på ngt!
Mugglan! FAN VAD KUL att ni ska börja öva på syskon
TJOHO.
Tänk att denna tråden bara lever vidare och vidare och nu är det 2or på g....
MrsB klart ni ska ha en till!
Vad härligt det lät med sol och pulka backe, et är något som vi inte har kunnat göra i vinter. Jag vill ut och åka pulka, grilla korv och dricka varm nyponsoppa. Så mysigt och minnen från när man själv var liten.
Lappis, hoppas att du mår bättre i magen och att det lagt sig lite!
AM, jag ska börja på vatten gympa nu på tisdagar på Kungsholmen, i fall jag inte kan gå alla tisdagar funderar jag på söndagar i Solna, ska du med?
BS, upp med hakan, förstår att det är deppigt mellan varven, men har man rätt inställning så går allt!
Vad var det mer....
Hoppas att koko är bättre med, magsjuka är ju inte skoj.
Piggelin, jo Victor fick ett ganska kraftigt falskt krupp anfall natten mot fredagen, så han fick läggas in på sjukhus. Normalt sätt brukar vi inhalera på akuten 4 ggr och han får kortison, men det hjälpte inte denna gången, han blev inte så pass bra att de ville släppa hem oss.
Nåväl, ska nog jobba lite innan jag kommer in igen
Det är jävligt drygt att jobba och nu i kristider är det segt som fan, alla avbokar allt från möten till kampanjer (jag är i mediabranschen).
kramar